Klientide teenindamine

Klientide teenindamine restoranis koosneb järgmistest etappidest:

  • klientide vastuvõtmine
  • menüü ja joogikaardi esitlemine
  • tellimuse võtmine
  • toitude ja jookide serveerimine
  • arveldamine
  • klientide ärasaatmine

Joonis 9.13. Menüü esitlemine (Rekkor... 2008)

Teenindamise järjekord osalise teenindusega lauas on järgmine:

  • Valatakse jook (joogid).
  • Tuuakse lauale eelroog (supp, salat, suupisted) portsjonitena.
  • Korjatakse laualt kasutatud nõud.
  • Tuuakse lauale leib ja või (kui leib ja või kuuluvad eelroa juurde, vii need peale jookide valamist).
  • Tuuakse lauale pearoataldrikud, külmad, soojad lisandid ja kastmed, pakutakse pearooga.
  • Valatakse lisaks jooki.
  • Korjatakse laualt lisandid, leib, või ja maitseained, kasutatud taldrikud, leivataldrikud (klaasid) ja kasutatud söögiriistad.
  • Tuuakse lauale järelroog portsjonitena.
  • Korjatakse laualt kasutatud nõud.
  • Tuuakse lauale koogitaldrikud ja kohvi/teetassid, suhkur, koor (muud lisandid) ja koogid.
  • Valatakse kuuma jooki.
  • Korjatakse laualt kasutatud nõud.
 

 
 

Toitlustuse alused