Klientide teenindamineKlientide teenindamine restoranis koosneb järgmistest etappidest:
- klientide vastuvõtmine
- menüü ja joogikaardi esitlemine
- tellimuse võtmine
- toitude ja jookide serveerimine
- arveldamine
- klientide ärasaatmine
Joonis 9.13. Menüü esitlemine (Rekkor... 2008)
Teenindamise järjekord osalise teenindusega lauas on järgmine:
- Valatakse jook (joogid).
- Tuuakse lauale eelroog (supp, salat, suupisted) portsjonitena.
- Korjatakse laualt kasutatud nõud.
- Tuuakse lauale leib ja või (kui leib ja või kuuluvad eelroa juurde, vii need peale jookide valamist).
- Tuuakse lauale pearoataldrikud, külmad, soojad lisandid ja kastmed, pakutakse pearooga.
- Valatakse lisaks jooki.
- Korjatakse laualt lisandid, leib, või ja maitseained, kasutatud taldrikud, leivataldrikud (klaasid) ja kasutatud söögiriistad.
- Tuuakse lauale järelroog portsjonitena.
- Korjatakse laualt kasutatud nõud.
- Tuuakse lauale koogitaldrikud ja kohvi/teetassid, suhkur, koor (muud lisandid) ja koogid.
- Valatakse kuuma jooki.
- Korjatakse laualt kasutatud nõud.
|