Kordamisküsimused

  1. Milles seisneb catering-teenuse eripära?
  2. Kes on catering-ettevõtete põhilised kliendid?
  3. Millised toitlustusettevõtted (tüübid) pakuvad catering-teenust?
  4. Loetele erinevaid võimalikke toimumise kohti, kus catering-teenust pakkuvad ettevõtted üritusi korraldada aitavad!
  5. Milliste liiki ürituste korraldamisel  catering-teenust pakkuvate ettevõtete teenuseid tellitakse?
  6. Millised on catering-teenuse planeerimise ja teostamise erinevad etapid?
  7. Milliseid teenuseid ja mis põhjustel catering-ettevõttel on mõistlikum sisse osta?
  8. Milles seisneb kliendile ja tema külalistele pakutava roa turvalisus?
  9. Mille kohta klientidelt tagasisidet küsida võiks?
  10. Kuidas korraldada kliendilt tagasiside küsimist?
  11. Kuidas saadud tagasisidet catering-ettevõtte edasises tegevuses ära kasutada?
 

 
 

Toitlustuse alused