9. juhtumVäär teeninduskeel ja -käitumineKlient hilines spaaprotseduurile ja vabandab klienditeenindaja ees: „Palun väga vabandust, et hilinesin. Jäin tukastama ja nii see juhtus...” Klienditeenindaja pahandab: „Ja mida mina nüüd tegema pean? Mul on kohe uus klient tulemas ja mul pole kahe protseduuri vahel minutitki ülearust aega. Nii on iga päev. Meie peame graafikust kinni pidama ja klientidel pole mingit vastutust!” Klient: „Ma vabandan veel kord. Ehk on teil mõni muu aeg välja pakkuda? Ma siiski väga sooviksin massaa¸i saada” Kliendikteenindaja kurjalt: „No pole mul ühtegi agea kusagilt võtta. Olge teinekord hoolikam ja vaadake ikka kella ka!” Sobiv teeninduskeelKlient hilines spaaprotseduurile ja vabandab klienditeenindaja ees: „Palun väga vabandust, et hilinesin. Jäin pärast eelmist protseduuri tukastama ja nii see juhtus...” Klienditeenindaja lohutab: „Ärge muretsege, vaatame, mida teha saame. Spaaprotseduurid väsitavad, pole ime, et tukastasite. Minul on küll kohe järgmine klient tulemas, aga äkki sobib teile tunni aja pärast? Või – ma saan uurida, kas mõni meie masseerijatest hetkel vaba on?” Veel üks variantKlient hilines spaaprotseduurile ja vabandab klienditeenindaja ees: „Palun väga vabandust, et hilinesin. Jäin pärast eelmist protseduuri tukastama ja nii see juhtus...” Klienditeenindaja lohutab: „Ärge muretsege, vaatame, mida teha saame. Spaaprotseduurid väsitavad, pole ime, et tukastasite. Minul on küll kohe järgmine klient tulemas ja mul on täna päeva lõpuni tihedalt täis. Mul on väga kahju, et teid täna vastu võtta ei saa. Aga äkki sobib teile asendusena mõni muu protseduur? Mul on mõni minut järgmise kliendi tulekuni aega, lähme, ma saadan teid protseduuride registreerimislauda, ehk leiame teile sobiva? ? Kuidas veel saaks öelda nii, et suhtlus oleks korrektses teeninduskeeles?
|