Teeninduskeele kasutamine. Individuaalne või rühmatööÕppeülesanne 1: Teeninduskeele kasutamine. Individuaalne või rühmatöö Iseseisvaks tööks või tööks klassiruumis Õppija juhis - Lugege mõttega läbi enda poolt valitud või õpetaja poolt antud teenindussituatsiooni (teenindussituatsioonid nr 1-10) tekst.
- Kuulake helifaili teeninduskeele väära kasutamise kohta selles teenindussituatsioonis.
- Analüüsige. Püüdke leida vastuseid, kirjeldage, arutlege:
- Miks klient pahandas / oli rahuolematu / ei saanud teenust / ei sooritanud ostu?
- Miks viga tekkis? Loetlege kõik võimalikud põhjused, mida konkreetsest situatsioonist suudate „välja lugeda“.
- Kirjeldage lühidalt teenindaja hoiakuid, teenindusvalmidust, käitumist antud situatsioonis.
- Kirjeldage lühidalt kliendi käitumist.
- Tooge välja vead teeninduskeele kasutuses: sõnad, hääletoon, kehakeel
- Sõnastage järeldused. Iseseisva töö puhul laadige need üles õpikeskkonda ja tehke nähtavaks.
- Tutvuge kaaslaste situatsioonidega, tutvuge nende poolt tehtud järeldustega ja kujundage oma seisukoht.
- Kuulake helifaili teeninduskeele positiivse kasutamise kohta selles situatsioonis.
- Analüüsige. Püüdke leida vastuseid, kirjeldage, arutlege:
- Miks viga tekkis? Loetlege kõik võimalikud põhjused, mida konkreetsest situatsioonist suudate „välja lugeda“.
- Kirjeldage lühidalt teenindaja hoiakuid, teenindusvalmidust, käitumist antud situatsioonis.
- Kirjeldage lühidalt kliendi käitumist.
- Tooge välja positiivne teeninduskeele kasutuses: sõnad, hääletoon, kehakeel
- Sõnastage järeldused. Iseseisva töö puhul laadige need üles õpikeskkonda ja tehke nähtavaks.
- Tutvuge kaaslaste situatsioonidega, tutvuge nende poolt tehtud järeldustega ja kujundage oma seisukoht.
- Pakkuge enda poolt valitud teenindussituatsiooni juurde vähemalt üks korrektse teeninduskeele kasutusega variant. Koostage tekst ja esitage see. Iseseisva töö puhul laadige ka üles õpikeskkonda ja tehke nähtavaks.
- Klassiruumis arutelu õppijate poolt esitatud teeninduskeele kasutuse võimaluste kohta vaatluse all olevates teenidussituatsioonides.
|