2. juhtumVäär teeninduskeel ja -käitumineKlient, kes on juba mitu minutit lauas teenindamist oodanud, pöördub mööduva ettekandja poole: „Palun, kas te...” Ettekandja: Pahura hääletooniga ja kiirustades: „Kas te siis ei näe, et teenindan hetkel teisi kliente!” Sobiv teeninduskeelKlient, kes on juba mitu minutit lauas teenindamist oodanud: pöördub mööduva ettekandja poole: „Palun, kas te...” Ettekandja lahkelt: „Vabandust! Ma viin need road kõrvallauda ja tulen kohe teie juurde” Veel üks variantKlient, kes on juba mitu minutit lauas teenindamist oodanud: pöördub mööduva ettekandja poole: „Palun, kas te...” Ettekandja: „Vabandan, et olete nii kaua ootama pidanud. Palun, siin on menüü. Kas ma võiksin teile kohe midagi juua tuua?”
? Kuidas veel saaks öelda nii, et suhtlus oleks korrektses teeninduskeeles?
|