2. juhtum

Väär teeninduskeel ja -käitumine

Klient, kes on juba mitu minutit lauas teenindamist oodanud, pöördub mööduva ettekandja poole: „Palun, kas te...”

Ettekandja: Pahura hääletooniga ja kiirustades: „Kas te siis ei näe, et teenindan hetkel teisi kliente!”

Sobiv teeninduskeel

Klient, kes on juba mitu minutit lauas teenindamist oodanud: pöördub mööduva ettekandja poole: „Palun, kas te...”

Ettekandja lahkelt: „Vabandust! Ma viin need road kõrvallauda ja tulen kohe teie juurde”

Veel üks variant

Klient, kes on juba mitu minutit lauas teenindamist oodanud: pöördub mööduva ettekandja poole: „Palun, kas te...”

Ettekandja: „Vabandan, et olete nii kaua ootama pidanud. Palun, siin on menüü. Kas ma võiksin teile kohe midagi juua  tuua?”


? Kuidas veel saaks öelda nii, et suhtlus oleks korrektses teeninduskeeles?


 

 
Teeninduskeel