| Õppemeetodid 
 
 Õppemeetodeid tuleb vaadelda ühelt  poolt õpetamise meetoditena ehk õpetusmeetoditena, teisalt õppimismeetoditena. Õpetaja sobitab õppeülesandeid rakendades õpetusmeetodid õpilaste õppimisega st leiab  iga õppeülesandega töötamiseks õpilastele sobivad õppimismeetodid.  Õppetervikute (moodulite, mooduli teemade, alateemade jne) rakendamisel kasutatakse kutsealases koolituses nii traditsioonilisi kui ka kaasaegseid,  õpetajakeskseid ja õppijakeskseid õppemeetodeid. Meetodi valik  sõltub õppeülesandest. Õppeülesandega töötamine nõuab enamasti paljude õppemeetodite kooskasutamist. Rõhk on õppijaid aktiveerivatel õppemeetoditel (rühmatööd, projektid, rolli- ja firmamängud, dramatiseeringud jne), mille kasutamisel tähtsustub:  
rollide jaotamine õppeülesande täitmiseks;  
aja-, inim- ja teiste ressursside arvestamine;  
õppeülesande täitmise planeerimine õppijate ja õpetaja ühistegevuses;  
refleksioon õppeülesande täitmise käigus saavutatud kordaminekutest ja vigadest; 
vastuse otsimine küsimusele, miks ja kuidas jõuti konkreetsele tulemusele jne.  Kasutatavad õppemeetodid peavad võimaldama õppijate kutsealaste oskuste  kõrval arendada õpioskusi: 
peegeldava ja aktiivse kuulamise ning mõttega lugemise oskust mälutehnikat tekstiloome- ja kõnelemisoskust  Kasutatavad õppemeetodid peavad võimaldama õppijal arendada oma võtmeoskusi: 
olukordade analüüsimise ja analüüsi tulemuste sünteesimise oskust kriitilise, loogilise, abstraktse ja kujundliku mõtlemise oskustvastuolude, probleemide ja nende erinevate  lahendamisviiside nägemise ning probleemide lahendamise oskust informatsiooni talletamise,  loomise, edastamise ja tõlgendamise oskustkoostööoskust vaimse ja füüsilise tervise  eest hoolitsemise oskustplaneerimise ja otsustamise oskustoskust õppida enda ja teiste vigadest Alammenüü |