| Õppeülesanne 4.3. Mina õppijana. AnalüüsÕppija juhend
 
Vaata uuesti üle õppematerjalid õppimise, õppemeetodite ja aja planeerimise kohta ning SWOT analüüs, mille koostasid (õppeülesanne 4.2) teemal: Mina õpingute alguses. 
Koosta lühike kirjeldus oma õppimisviisidest, kogemustest ja harjumustest, tuginedes alljärgnevatele küsimustele. Vasta vähemalt 3-4 lausega, väldi paarisõnalisi lühivastuseid 
Kirjelda loengus tutvustatud  või eelmises koolis kogetud õppemeetodeid (õpetamise ja õppimise meetodeid),  mis on olnud seni või mida arvad olevat sinu jaoks kõige efektiivsemad (2-3). Miks? 
Kuidas õpitav kinnistub sinu mällu? Milliseid meelespidamise viise kasutad? 
Milline mäluliik  on sinu puhul esmane, domineerivam (motoorne, emotsionaalne, kujundi- või sõnalis-loogiline)? Kuidas saad seda oma eriala õppides kasulikult rakendada? 
Kirjelda olukorda (tingimusi), kus sinu õppimine on kõige efektiivsem (ruum, helid, kaaslased jmt)? Kas sul on igapäevaselt võimalik sellistes tingimustes õppida? Kui ei, siis miks? 
Milliseid õpetamismeetodeid võiksid õpetajad kasutada, et õppeainest/teemast arusaamine oleks sinu jaoks mõjusam? 
Täida alljärgnev tabel, võttes aluseks ühe nädala tööpäevade keskmise (kui mitu tundi kulub sul keskmiselt nimetatud tegemistele):
 
| Tegevus | Sellele kuluv aeg (h) | Kas seda on sinu jaoks piisavalt?Põhjenda!
 |  
| Uni |   |   |  
| Söömine (hommiku-, lõuna- õhtusöök kokku) |   |   |  
| Teekond kooli ja tagasi |   |   |  
| Koolis olemine |   |   |  
| Õppimine (kodutööd jmt) |   |   |  
| Töötamine (kui käid tööl) |   |   |  
| Aeg koos sõprade/ perega |   |   |  
| Aeg iseendale (lugemine, internet, hobiga tegelemine) |   |   |  
| Muu tegevus (nimeta):  |   | 
 |  
| Meeldetuletus: ööpäeva pikkus on | 24 h |   |  
Vormista õppeülesanne praegusele vormile, lisades paremasse ülaserva oma nimi ja õpperühm
Esita töö määratud tähtajaks õpikeskkonda õpetaja poolt määratud kohta 
 
 
 |