Õppeülesanne 4.3. Mina õppijana. Analüüs
Õppija juhend
- Vaata uuesti üle õppematerjalid õppimise, õppemeetodite ja aja planeerimise kohta ning SWOT analüüs, mille koostasid (õppeülesanne 4.2) teemal: Mina õpingute alguses.
- Koosta lühike kirjeldus oma õppimisviisidest, kogemustest ja harjumustest, tuginedes alljärgnevatele küsimustele. Vasta vähemalt 3-4 lausega, väldi paarisõnalisi lühivastuseid
- Kirjelda loengus tutvustatud või eelmises koolis kogetud õppemeetodeid (õpetamise ja õppimise meetodeid), mis on olnud seni või mida arvad olevat sinu jaoks kõige efektiivsemad (2-3). Miks?
- Kuidas õpitav kinnistub sinu mällu? Milliseid meelespidamise viise kasutad?
- Milline mäluliik on sinu puhul esmane, domineerivam (motoorne, emotsionaalne, kujundi- või sõnalis-loogiline)? Kuidas saad seda oma eriala õppides kasulikult rakendada?
- Kirjelda olukorda (tingimusi), kus sinu õppimine on kõige efektiivsem (ruum, helid, kaaslased jmt)? Kas sul on igapäevaselt võimalik sellistes tingimustes õppida? Kui ei, siis miks?
- Milliseid õpetamismeetodeid võiksid õpetajad kasutada, et õppeainest/teemast arusaamine oleks sinu jaoks mõjusam?
- Täida alljärgnev tabel, võttes aluseks ühe nädala tööpäevade keskmise (kui mitu tundi kulub sul keskmiselt nimetatud tegemistele):
Tegevus |
Sellele kuluv aeg (h) |
Kas seda on sinu jaoks piisavalt? Põhjenda! |
Uni |
|
|
Söömine (hommiku-, lõuna- õhtusöök kokku) |
|
|
Teekond kooli ja tagasi |
|
|
Koolis olemine |
|
|
Õppimine (kodutööd jmt) |
|
|
Töötamine (kui käid tööl) |
|
|
Aeg koos sõprade/ perega |
|
|
Aeg iseendale (lugemine, internet, hobiga tegelemine) |
|
|
Muu tegevus (nimeta): |
|
|
Meeldetuletus: ööpäeva pikkus on |
24 h |
|
- Vormista õppeülesanne praegusele vormile, lisades paremasse ülaserva oma nimi ja õpperühm
- Esita töö määratud tähtajaks õpikeskkonda õpetaja poolt määratud kohta
|