Õppeülesanne 4.1. Essee teemal: Mina ja õppimine
Õppija juhend
- Loe õppematerjali õppimise kohta ja artikleid:
- Efektiivne õppimine
- Mis tõhustaks õppimist
- Õpime õppima
- Testi ennast:
- Mõtle ja tee kokkuvõte, milline õppija oled?
- Arutle, milline on Sinu:
- tähelepanuvõime - võime tähelepanu millelegi suunata, võime tähelepanu erinevate asjade vahel jagada, tähelepanu ümberlülitamise võime, keskendumise võime;
- taju – tervikutaju, arusaamine loetust, autori loogikast, detailidele keskendumise korral võime neid eristada, võime opereerida nii kujundite kui ka sõnadega, võime reageerida küsimustele;
- mälu - võime õpitu meelde jätta, võime leida mälust vajalik info, võime säilitada olulisim õpitust mälus, võime tunda ära varemõpitu, see meelde tuletada, kirjutamismälu, motoorne mälu, nägemismälu, hea maitsmis- ja haistmismälu.
- mõtlemine - iseseisva mõtlemise võime, paindliku mõtlemise võime, mõtlemise kiirus, kriitiline mõtlemine, suhteliselt hea üldistamisoskus, võime mõelda asjade üle;
- vaimsed võimed - õppimine ja õpitust arusaamine
- loovus - võime pakkuda uusi ideid, kirjutamioskus;
- õpioskused - erinevate õpitehnikate tundmine, oskus kasutada erinevaid õpitehnikaid, erinevatest õpistrateegiatest teadmine;
- õpistiil - aktiivsus informatsiooni otsimisel, konkreetne või abstraktne õppija, probleemide uurimine tervikuna, reflekteeriv õppija, pähetuupija, paindlik õppija, probleemidele lähenemine;
- õpiharjumused - harjumus õppida, oma õppimise teadvustamine, kohusetundlik õppija, pidev õpivõimaluste otsija.
- Sõnasta oma mõtted endast kui õppijast ja anna hinnang endale kui õppijale. Teksti maht 1 lk ehk 1800 tähemärki
- Vormista essee vastavalt kirjalike tööde vormistamise juhendile
- Pane essee määratud tähtajaks vastvasse foorumisse üles
- Loe foorumist kaasõppijate esseesid ja püüa vähemalt kolmele neist anda tagasisidet või avaldada oma arvamust
- Tutvu kaaslaste poolt enda esseele antud kommentaaride ja arvamustega ja vasta, kui pead vajalikuks.
|