Silmside kasutamine teenindussuhtlusesSilmad ja silmside annavad väga palju informatsiooni ja näitavad
alati ka suhtlemisvalmidust. Kontakti saavutamiseks tuleb
suhtluspartnerile silma vaadata – saavutada silmside. Tavaliselt vaadatakse rohkem otsa kuulamise kui rääkimise ajal ja loomulikult ei tähenda silmside pidevat otsavahtimist.
? Mõelge kaasa
Milline pilk (vaade) soodustab, milline on neutraalne ja milline takistab teenindussuhtlust (A.Kidroni järgi)?
- avameelne
- uudistav
- rõõmsameelne
- uuriv
- takseeriv
- kriitiline
- tühi
- jäine
- luurav
- vilav
- eemalviibiv
- irooniline
- osavõtlik
- väsinud
- üleolev
| Joonis 4. Otsene silmside (Allikas: Clayton,P. 2004. Kehakeel töökeskkonnas)
| Milliseid pilkusid veel oskate nimetada?
|