Avaleht
Kehakeel teeninduses
Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Õpiobjekti maht: 0,1 õn ehk 4 tundi |
| Pädevused: Õppija teab ja mõistab klientide ootusi, vajadusi ja soove; kliendirahulolu ja - rahulolematuse ja kujunemise aspekte; suhtlusvajadusi ja –ülesandeid; klienditeenindaja rolle. Õppija oskab jätta head esmamuljet
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija: - teab ja mõistab
- teenindaja suhtlusvajadusi ja –ülesandeid
- suhtlusviise ja –tehnikaid
- oskab
- kasutada õigesti suhtlusvahendina kehakeelt
Õpiobjekt sisaldab õppematerjali ja 4 lõimitud õppeülesannet
- Õppeülesanne. Õppematerjalide läbitöötamine, individuaalne töö, maht 1 t
- Õppeülesanne. Juhtumite analüüs: negatiivne näide, positiivne näide, individuaalne ja rühmatöö, maht 1t
- Õppeülesanne. Positiivse kogemuse esiletoomine. Juhtumid, maht 1 t
- Õppeülesanne. Õppija eneseanalüüs kehakeele kasutajana, individuaalne töö, maht 1 t
Õpiobjekt sisaldab õppevideot negatiivse ja positiivse näitega, mille põhjal on disainitud 1 mahukas õppeülesanne (õppeülesanne 2). Kasutatakse nii individuaalset kui rühmatööd. Õpiobjekti võib rakendada nii individuaalseks tööks, tööks auditooriumis kui kombineeritud tööks. Õppijate hindamine: Õppeülesande lahendamine, tulemus vastavalt hindamisprogrammile. Õpiobjekti koostajad: Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.
|