Variant 1

Õppija juhis

Õppevideo teenindusest (Sisaldab näidet halvast ja heast teenindusest)
(http://www.areng.ee/index.php?id=10805&item=223)

  1. Vaadake õppefilmi negatiivset näidet
  2. Analüüsigeteenindaja kehakeele erinevaid komponente:
    • silmside
    • naeratus
    • keha asend
    • ¸estid
    • näoilme
    • liikumine
    • kõnnak
    • või mitut komponenti kompleksselt
  3. Vastake analüüsides õpetaja poolt sõnastatud abistavatele küsimustele.
  4. Auditooriumis toimub teenindaja kehakeele analüüs auditooriumis. Algul individuaalselt, seejärel juhitud diskussioonina, kus negatiivne välja tuuakse.
  5. Väljendage emotsiooni, mida selline kehakeel õppijas kui külastajas tekitaks.
  6. Vaadake õppefilmi positiivset näidet
  7. Analüüsige teenindaja kehakeele erinevaid komponente:
    • silmside
    • naeratus
    • keha asend
    • ¸estid
    • näoilme
    • liikumine
    • kõnnak
    • või mitut komponenti kompleksselt
  8. Vastake analüüsides õpetaja poolt sõnastatud abistavatele küsimustele.
  9. Auditooriumis toimub teenindaja kehakeele analüüs auditooriumis. Algul individuaalselt, seejärel juhitud diskussioonina, kus positiivne välja tuuakse.
  10. Väljendage emotsiooni, mida selline kehakeel õppijas kui külastajas tekitaks.
 

 
 

 
 
 
 
Kehakeel teeninduses