Variant 1Õppija juhis Õppevideo teenindusest (Sisaldab näidet halvast ja heast teenindusest) (http://www.areng.ee/index.php?id=10805&item=223) - Vaadake õppefilmi negatiivset näidet
- Analüüsigeteenindaja kehakeele erinevaid komponente:
- silmside
- naeratus
- keha asend
- ¸estid
- näoilme
- liikumine
- kõnnak
- või mitut komponenti kompleksselt
- Vastake analüüsides õpetaja poolt sõnastatud abistavatele küsimustele.
- Auditooriumis toimub teenindaja kehakeele analüüs auditooriumis. Algul individuaalselt, seejärel juhitud diskussioonina, kus negatiivne välja tuuakse.
- Väljendage emotsiooni, mida selline kehakeel õppijas kui külastajas tekitaks.
- Vaadake õppefilmi positiivset näidet
- Analüüsige teenindaja kehakeele erinevaid komponente:
- silmside
- naeratus
- keha asend
- ¸estid
- näoilme
- liikumine
- kõnnak
- või mitut komponenti kompleksselt
- Vastake analüüsides õpetaja poolt sõnastatud abistavatele küsimustele.
- Auditooriumis toimub teenindaja kehakeele analüüs auditooriumis. Algul individuaalselt, seejärel juhitud diskussioonina, kus positiivne välja tuuakse.
- Väljendage emotsiooni, mida selline kehakeel õppijas kui külastajas tekitaks.
|