Kordamiseks

Kordamisküsimused

  1. Miks on tagasiside ettevõttele oluline?
  2. Kellelt koguvad ettevõtted tagasisidet?
  3. Mis on tagasiside hankimise eesmärk?
  4. Mida tähendab 3600 tagasiside?
  5. Kuidas aitab tagasiside töötajal oma tööd paremini teha?
  6. Kuidas aitab tagasiside ettevõtet paremaks saamisel?
  7. Mida annab juhtidele töötajate tagasiside?
  8. Millist teavet annab kliendi tagasiside töötajate kohta?
  9. Mida tähendab tagasisidesüsteem ja kuidas see toimib?
  10. Millised võivad olla tagasisidesüsteemi elemendid? Mis on nende igaühe head ja vead?
  11. Mis tagab tagasisidesüsteemi eduka toimimise?
  12. Kuidas saab klienditeenindaja klientidelt tagasisidet ilma ise seda küsimata?
  13. Mida saab klienditeenindaja tagasiside kaudu teada?
  14. Kuidas tuleb kliendilt paluda personaalset tagasisidet?
  15. Kuidas peaks klienditeenindaja kliendilt saadud tagasisidega edasi toimima?
  16. Miks on vajalik tagasiside süstematiseerimine, tulemuste väljaselgitamine ja nende analüüs?

 

 
 

 
 
 
 
Tagasiside teeninduses