Audioklipid

Sisu: Ettevõtte tagasisidesüsteem

Juhtumid:

  1. Ettevõtte tegevjuht räägib tagasisidesüsteemist oma ettevõttes
  2. Ettevõtte töötajate intervjuud: kuidas saavad klientidelt tagasisidet, kuidas neilt küsib juht tagasisidet, kuidas nad annavad üksteisele tagasisidet ja juhtidele
    • teenindusjuht

    • teenindaja

Kuidas teenindajad hangivad tagasisidet: vaatlus, küsitlemine ärasaatmisel, järelteenindus?

Kuidas ettevõte hangib tagasisidet: küsitluslehed, järelteenindus?

Tagasiside edastamine, analüüs, parenduste tegemine selle põhjal?

Pane tähele!

Tagasisidesüsteemi osad:

  • kliendiandmebaas
  • registreerimiskaardid
  • müügiaruanded
  • ankeetküsitlus (kliendiküsitlus, töötajate küsitlus, vahendajate ja partnerite küsitlus jne)
    • regulaarne ankeetküsitlus (nt kliendi tagasideleht hotellitoas)
    • perioodiline ankeetküsitlus (nt töötajate küsitlus kaks korda aastas, restoranikliendi tagasiside menüü muutmisel)
  • suuline küsitlus (kliendiküsitlus, töötajate küsitlus, vahendajate ja partnerite küsitlus jne)
  • intervjuu (klientidega, töötajatega, partneritega jne)
  • fookusrühma intervjuu (klientide rühm, töötajate rühm jne)
  • vaatlus (klienditeeninduse vaatlemine jne)
  • proovikülastus
  • kirjalikud ja suulised kaebused
  • kirjalikud ja suulised kiitused ning tänuavaldused
  • külastajate kirjad
  • külalisteraamat
  • kodulehekülje kommentaarid
  • koosolekud (töötajate tagasiside)
  • teenindusstandardite täitmise kontroll ja hindamine
  • meedia tagasiside (mida meist kirjutatakse või räägitakse)
  • statistika, uuringud jms
  • muud?
 

 
 

 
 
 
 
Tagasiside teeninduses