Õppeülesanne 4

Teenindusstandardi koostamine: Tagasiside

Õppija juhis:

  1. Valige vastavalt soovile ettevõte kas järgnevast leotelust või vastavalt oma oma õppe-eesmärgile :
  2. Hotell, motell, restoran, muuseum, maaturismiettevõte, reisibüroo, lennufirma.
  3. Teenindusstandardit koostades leidke vastused järgmistele küsimustele:
  4. Mida kliedid vajavad ootavad, soovivad?
  5. Kuidas me saame kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele vastu tulla?
  6. Mida teha, kui tekib veaolukord?
  7. Sõnastage teenindusstandard vastvalt ettantud näitele


Näide. Tagasiside

Kliendi ootus:       

Teenindaja käitumine kliendi ootuste täitmiseks

Standardiseeritav tegevus

Teenindaja käitumine


 Tagasiside hankimine kliendil


  • Teeninduse käigus küsin aeg-ajalt kliendilt suulist tagsisidet
  •      
  • ......

 

 

         
  •  
  •                  
  • .....
  •    
 

 
 

 
 
 
 
Tagasiside teeninduses