Õppeülesanne 4Teenindusstandardi koostamine: Tagasiside Õppija juhis: - Valige vastavalt soovile ettevõte kas järgnevast leotelust või vastavalt oma oma õppe-eesmärgile :
- Hotell, motell, restoran, muuseum, maaturismiettevõte, reisibüroo, lennufirma.
- Teenindusstandardit koostades leidke vastused järgmistele küsimustele:
- Mida kliedid vajavad ootavad, soovivad?
- Kuidas me saame kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele vastu tulla?
- Mida teha, kui tekib veaolukord?
- Sõnastage teenindusstandard vastvalt ettantud näitele
Näide. Tagasiside
Kliendi ootus: Teenindaja käitumine kliendi ootuste täitmiseks
Standardiseeritav tegevus | Teenindaja käitumine | Tagasiside hankimine kliendil
|
- Teeninduse käigus küsin aeg-ajalt kliendilt suulist tagsisidet
- ......
| | |
|