Õppeülesanne 3Kliendi küsitluslehe koostamine Rühmatöö tööks auditooriumis Õppija juhis: - Moodustage 3-4 liikmeline rühm
- Tutvuge ettevõtetes kasutatavate küsitluslehtedega
- Valige ettevõte, kellele asute koostama kliendi küsitluslehte
- Sõnastage probleem ja küsitluse eesmärk
- Sõnastage, keda, millal ja kuidas kavatsetakse küsitleda
- Sõnastage vähemalt 10 küsitluse eesmärkidega seonduvata küsimust klientidelt tagasiside saamiseks
- Kujundage tekstitöötlusprogrammis MS Word küsitlusleht: pöördumine kliendi poole, küsimuste esitamise viis, hindamisskaala, omapoolsete arvamuste ja kommentaaride esitamise võimalus, küsitluslehe lõpetamine jne.
- Pange küsitlusleht portfooliosse ja tehke teistele töörühmadele nähtavaks.
- Analüüsige rühmaga üht teiste töörühmade poolt koostatud küsitluslehte ning andke sellele omapoolne ja põhjendustega hinnang. Küsitluslehele hinnangu andmisel leidke vastused järgmistele küsimustele:
- Kas küsitlusleht sisaldab kõiki vajalikke komponente?
- Kas küsimused on loogiliselt järjestatud?
- Kas küsimused on üheselt mõistetavad?
- Kas vastusevariandid vastavad hindamisskaalale?
- Kas küsitluslehe pöördumine ja lõpetamine on sõnastatud kliendikeskselt?
- Kas küsitlusleht täidab seatud eesmärgi?
- Mida saab ettevõte küsitluse tulemusel teada?
Andke samade kriteeriumite alusel hinnang ka oma küsitluslehele.
|