Õppeülesanne 3

Kliendi küsitluslehe koostamine

Rühmatöö tööks auditooriumis

Õppija juhis:

  1. Moodustage 3-4 liikmeline rühm
  2. Tutvuge ettevõtetes kasutatavate küsitluslehtedega
  3. Valige ettevõte, kellele asute koostama kliendi küsitluslehte
  4. Sõnastage probleem ja küsitluse eesmärk
  5. Sõnastage, keda, millal ja kuidas kavatsetakse küsitleda
  6. Sõnastage vähemalt 10 küsitluse eesmärkidega seonduvata küsimust klientidelt tagasiside saamiseks
  7. Kujundage tekstitöötlusprogrammis MS Word küsitlusleht: pöördumine kliendi poole, küsimuste esitamise viis, hindamisskaala, omapoolsete arvamuste ja kommentaaride esitamise võimalus, küsitluslehe lõpetamine jne.
  8. Pange küsitlusleht portfooliosse ja tehke teistele töörühmadele nähtavaks.
  9. Analüüsige rühmaga üht teiste töörühmade poolt koostatud küsitluslehte ning andke sellele omapoolne ja põhjendustega hinnang. Küsitluslehele hinnangu andmisel leidke vastused järgmistele küsimustele:
    • Kas küsitlusleht sisaldab kõiki vajalikke komponente?
    • Kas küsimused on loogiliselt järjestatud?
    • Kas küsimused on üheselt mõistetavad?
    • Kas vastusevariandid vastavad hindamisskaalale?
    • Kas küsitluslehe pöördumine ja lõpetamine on sõnastatud kliendikeskselt?
    • Kas küsitlusleht täidab seatud eesmärgi?
    • Mida saab ettevõte küsitluse tulemusel teada?
Andke samade kriteeriumite alusel hinnang ka oma küsitluslehele.


 

 
 

 
 
 
 
Tagasiside teeninduses