Kliendi märkamatus Kliendi märkamatus ilmneb:
- Teenindus hilineb või puudub
- Klienti ei märgata, tema jaoks ei ole aega, isiklik jutt on tähtsam.
- Klient tunneb end üleliigsena, antud asutus ei vaja teda
- Klient ei suuda end mõistetavaks teha
- Klienditeenindajalt ei saa abi ja toetust
- Klient ei tunne end olulise, tähtsana
- Klient, keda ei märgata, ei jäämeelde, KUID teenindaja jääb meelde!
- Kliendile ei osutata lugupidamist, tähelepanu
Vaata lavastatud näidisolukorda negatiivsest klienditeenindusest kaupluses:
Nõuandeid:
- Tuleb märku anda, et klient ootab.
- Juhul kui teenindaja sellele ei reageeri, informeerida firma juhtkonda, paludes juhataja kutsuda.
- Kui see ei õnnestu, saata kiri või helistada.
- Teenindusaabitsa tarkus ütleb, et teenindusprobleemi lahendamine on selline, et oleks kasulik nii kliendile kui teenindajale!
|