Sissejuhatus > Kliendi märkamatus

Kliendi märkamatus


Kliendi märkamatus ilmneb:
  1. Teenindus hilineb või puudub
  2. Klienti ei märgata, tema jaoks ei ole aega, isiklik jutt on tähtsam.
  3. Klient tunneb end üleliigsena, antud asutus ei vaja teda
  4. Klient ei suuda end mõistetavaks teha
  5. Klienditeenindajalt ei saa abi ja toetust
  6. Klient ei tunne end olulise, tähtsana
  7. Klient, keda ei märgata, ei jäämeelde, KUID teenindaja jääb meelde!
  8. Kliendile ei osutata lugupidamist, tähelepanu


Vaata lavastatud näidisolukorda negatiivsest klienditeenindusest kaupluses:


Nõuandeid:

  • Tuleb märku anda, et klient ootab.
  • Juhul kui teenindaja sellele ei reageeri, informeerida firma juhtkonda, paludes juhataja kutsuda.
  • Kui see ei õnnestu, saata kiri või helistada.
  • Teenindusaabitsa tarkus ütleb, et teenindusprobleemi lahendamine on selline, et oleks kasulik nii kliendile kui teenindajale!

Negatiivne klienditeenindus
Home Home