Veaolukordade analüüs ja lahendused
Õppeülesanne 3. Veaolukordade analüüs ja lahendused konkreetses teenindussituatsioonis Individuaalne ja rühmatöö Õppija juhis Õppeülesanne sooritatakse auditooriumis. Õppija vaatab videoklippi
tähelepanelikult ja püüab leida vastuseid õpetaja seatud abistavatele
küsimustele. - Vaadake videoklippi (juhtumid 1-4) analüüsige teenindussituatsiooni. Võib kasutada abistavaid küsimusi:
- Milline on teie arvates veaolukorra põhjus (näiline, tegelik)?
- Kas teenindaja toimib õigesti/ vastavalt standardile?
- Kas olukord lahenes külastaja jaoks? Ettevõtte jaoks?
- Mida teenindaja oleks võinud teha või pidanud tegema teisiti?
- Kas klient jäi veaolukorra käsitlemisega rahule?
- Kuidas oleks saanud probleemi, rahulolematust vältida (põhjuse ellimineerimine).
- Õppijad arutlevad ja analüüsivad rühmas, toovad oma seisukohad esile, pakuvad lahendusi. Juhitud diskussioon.
Alammenüü |