Turismiettevõtte siseturundus
Avaleht > Õppeülesanded > Õppeülesanne 2 > Juhtum 4

Juhtum 4

Reval Hotell Olümpia kohanemisprogramm
  1. Loe läbi või kuula audiofaililt juhtumi teksti: Reval Hotell Olümpia kohanemisprogramm
  2. Leia vastused järgmistele küsimustele:
    • Kuidas kohanemine on korraldatud?
    • Kui kaua kohanemiskoolitus kestab?
    • Milliseid teemasid kohanemisprogrammis uuele töötajale tutvustatakse?
    • Kui kaua peale tööasumist viiakse töötajale läbi esimene kohanemise hindamine?
    • Millal antakse lõplikult hinnang sellele, kas töötaja on kohanenud?

Juhtum: Reval Hotell Olümpia kohanemisprogramm

Hotellis Olümpia on välja töötatud mahukas uute töötajate kohanemis- ja koolitusprogramm. Sissejuhatav koolitus uutele töötajatele toimub ühel kindlal nädalapäeval igal nädalal.

Koolituse teemad on järgnevad:

  • Sisekorraeeskirjad, tuleohutus ja evakuatsioon, maja reeglite tutvustus, koolitussüsteemi tutvustus, hotelli, teenuste ja organisatsiooni üldine tutvustus, ekskursioon majas ja standardite tutvustus. 
  • Hotellil on videofilm klienditeenindusest ning see täiendab välja töötatud teenindusstandardit “Teenindamise ABC”.
  • Esimesel tööpäeval tehakse osakonnasisene sissejuhatav koolitus, mille käigus lisaks otseselt tööd puudutavatele küsimustele tutvustatakse kolleege, omavahelise suhtlemise skeeme, osakonna kohta firmas ja tööalaseid sidemeid teiste osakondadega.
  • Esimestel tööpäevadel korraldatakse ka põhjalik tööohutusalane koolitus.

Põhiline tööalane koolitus tuleb läbi teha esimese 4-6 töönädala jooksul ja ülesannete täitmist hindab selleks määratud koolitaja. Umbes 3-4 kuu pärast toimub uus hindamine, seekordseteks hindajateks on koolitaja ja tööjuht. Vähemalt 5 päeva enne katseaja lõppu otsustatakse, kas uus töötaja on suutnud kohaneda.

Hotelli personalitöö käsiraamatus on informatsioon töötajate täiendkoolituse kohta.


Turismiettevõtte siseturundus