Turismiettevõtte siseturundus
Avaleht > Õppeülesanded > Näited

Näited

Näide 1. Hotell Olümpia

Hotellis Olümpia ilmub regulaarselt oma siseajaleht “Olümpia Peegel”, toimib kindel koosolekute ja nõupidamiste süsteem. Kord aastas peetaval üldkoosolekul tehakse kokkuvõte eelmisest aastast, tutvustatakse uusi plaane ja peetakse meeles aasta parimaid töötajaid. Uusi tooteid ja teenuseid, samuti kliendiuuringute tulemusi tutvustatakse kõigile töötajatele.

Näide 2. Sokos Hotell Viru

Hotellis Viru ilmub siseajaleht “Viru Info”, mille peaeesmärk on töötajate informeerimine.

Näide 3. Hotell Olümpia

Konkursside “Kuu parim teenindaja” ja “Aasta parim teenindaja” eesmärk on edukalt oma ülesandeid täitnud ja arenemissoovi üles näidanud töötajate tunnustamine ning nende kasutamine turunduseesmärgi nimel.

Mõlemaks konkursiks on välja töötatud vastavad kriteeriumid ja protseduurid. Konkursside võitjad saavad kanda eriliselt kujundatud nimesilti. Menüüdesse märgitakse parimate teenindajate nimed või nende valmistatud road. Võimalusel pakutakse konkurssidel edukalt esinenutele koolitusreise, hotelli ajalehes ilmuvad intervjuud nendega.

Peale selle premeeritakse töötajaid nende saavutuste eest ka tasuta lõunate, brunch’i kutsete ja tervisekeskuse tasuta kasutamise võimalustega jne. Töötajaid tunnustatakse klientidelt saadud nimelise kiituse, vabatahtliku lisatöö võtmise, uute ideede ja lahenduste leidmise, eriolukorras operatiivse tegutsemise jne eest. Töötajaid peetakse meeles ka juubelisünnipäevade ja abiellumise puhul.


Turismiettevõtte siseturundus