Juhtum 3
Sokos Hotell Viru kohanemisprogramm - Loe läbi või kuula audiofaililt juhtumi teksti: Sokos Hotell Viru kohanemisprogramm
- Leia vastused järgmistele küsimustele:
- Kellele on mõeldud ettevõtte kohanemisprogramm?
- Kuidas kohanemine on korraldatud?
- Milliste teemadega tutvub uus töötaja kohanemisperioodil?
- Kui kaua kestab kohanemisprogramm?
- Miks on uuel töötajal oluline tutvuda organisatsiooniga üldiselt, kõigi osakondadega ja töötajatega?
- Miks on oluline tutvustada uuele töötajale töötajatele mõeldud motivatsiooniprogramme (soodustused jne)?
Juhtum: Sokos Hotell Viru kohanemisprogramm Uute töötajate “virustamise” programm kannab nimetust “Tere tulemast Viru perre!” Uutele töötajatele antakse firma tundmaõppimiseks materjal, milles on lisaks kõigile pakutavatele toodete/teenuste andmetele ka hinnetelehed selle kohta, millal ühe või teise teema valdamist on kontrollitud. Kohanemisprogrammi teemad on jaotatud järgnevalt. - Viru hotelli organisatsioon, struktuur, personal.
- Koolitus (tööohutus- ja sisekorraeeskirjad, eriolukordades käitumise juhendid, teenindusstandardid, kutseoskusalased koolitusprogrammid ja tööedukust kontrolliv intervjuu.
- Hotelli ja personaliga tutvumine (tutvumine kõikide osakondadega, nende töö ja töötajatega).
- Oma töö ja vastutusega tutvumine (ametijuhendi tundmaõppimine, tehniliste vahendite kasutamine, praktikaaeg, lisainformatsiooni hankimine).
- Üldised teemad (personalile ette nähtud soodustused, sportimise ja vaba aja sisustamise võimalused, kindlustus).
Viru hotelli personalijuhi Maret Kaldma sõnul on Viru pikka aega arendanud koostööd koolitusfirmaga Invicta, pakkumaks täiendkoolitust keskastme- ja tippjuhtidele, kellel kohustus on saadud teadmisi alluvatele jagada.
|