Turismiettevõtte siseturundus
Avaleht > Õppeülesanded > Õppeülesanne 2 > Juhtum 3

Juhtum 3

Sokos Hotell Viru kohanemisprogramm

  1. Loe läbi või kuula audiofaililt juhtumi teksti: Sokos Hotell Viru kohanemisprogramm
  2. Leia vastused järgmistele küsimustele:
    • Kellele on mõeldud ettevõtte kohanemisprogramm?
    • Kuidas kohanemine on korraldatud?
    • Milliste teemadega tutvub uus töötaja kohanemisperioodil?
    • Kui kaua kestab kohanemisprogramm?
    • Miks on uuel töötajal oluline tutvuda organisatsiooniga üldiselt, kõigi osakondadega ja töötajatega?
    • Miks on oluline tutvustada uuele töötajale töötajatele mõeldud motivatsiooniprogramme (soodustused jne)?


Juhtum:  Sokos Hotell Viru kohanemisprogramm

Uute töötajate “virustamise” programm kannab nimetust “Tere tulemast Viru perre!”

Uutele töötajatele antakse firma tundmaõppimiseks materjal, milles on lisaks kõigile pakutavatele toodete/teenuste andmetele ka hinnetelehed selle kohta, millal ühe või teise teema valdamist on kontrollitud.

Kohanemisprogrammi teemad on jaotatud järgnevalt.

  • Viru hotelli organisatsioon, struktuur, personal.
  • Koolitus (tööohutus- ja sisekorraeeskirjad, eriolukordades käitumise juhendid, teenindusstandardid, kutseoskusalased koolitusprogrammid ja tööedukust kontrolliv intervjuu.
  • Hotelli ja personaliga tutvumine (tutvumine kõikide osakondadega, nende töö ja töötajatega).
  • Oma töö ja vastutusega tutvumine (ametijuhendi tundmaõppimine, tehniliste vahendite kasutamine, praktikaaeg, lisainformatsiooni hankimine).
  • Üldised teemad (personalile ette nähtud soodustused, sportimise ja vaba aja sisustamise võimalused, kindlustus).

Viru hotelli personalijuhi Maret Kaldma sõnul on Viru pikka aega arendanud koostööd koolitusfirmaga Invicta, pakkumaks täiendkoolitust keskastme- ja tippjuhtidele, kellel kohustus on saadud teadmisi alluvatele jagada.



Turismiettevõtte siseturundus