Kordamisküsimused
- Mille poolest erinevad erinevate äriideedega turismiettevõtete pakkumised? Valige erinevad äriideed ja püüdke nende järgi toimivate ettevõtete pakkumisi võrrelda.
- Kirjeldage turismiturunduse seisukohalt tootemeetmeid.
- Mida peaks silmas pidama ettevõte, kes soovib turule tuua reisikorraldusteenust?
- Millised on põhilised toote / teenusega seotud turundusotsused turismiettevõttes?
- Kuidas mõjutab turismitoodete spetsiifika turundusmeetmete määratlemist?
- Kuidas kujuneb turismiettevõtte pakkumispoliitika?
- Milline on turismiettevõtte põhitoode / teenus erineva äriideega töötavates ettevõtetes. Valige erinevad äriideed ja püüdke võrrelda.
- Milliseid lisateenuseid ootab klient tavaliselt, kui turismiettevõte on end positsioneerinud, kui:
- reisibüroo
- konverentsihotell
- spa-hotell
- puhkekeskus
- puhkeküla
- aktiivse turismi etteõte
- ratsatalu
- loodustalu
- konverentsikeskus
- veekeskus
- interaktiivne muuseum
- vabaõhumuuseum
- Miks on ettevõtte senise pakkumise analüüsimine turundustegevuse planeerimise seisukohalt oluline?
- Miks on ettevõttes turundustegevuse planeerimisel oluline toodete müügistatistika ja -analüüs?
- Milliste kriteeriumite abil määratleksid erinevate äriideedega ettevõtete toote / teenuse kvaliteeti (vt äriideed küsimus nr 7)
|