Alternatiivne õppeülesanne
Õppija teeninduskogemuse analüüs teenindusketi mudeli abil
Kriitiline juhtum. Individuaalne töö, maht 4 t
Õppija juhis
- Tutvu kriitilise juhtumi õppemeetodiga.
- Tutvu õppematerjaliga iga teenindusketi etapi juures.
- Varusta end kas foto- või videokaameraga (või telefoniga, millele need võimalused olemas)
- Planeeri üks teeninduskogemus (sööma, kinno, spordiklubisse, juuksurisse minek vms)
- Hangi see teeninduskogemus teenindusettevõttes, jäädvustades seda kogu keti ulatuses ning varustades kirjelduste ja kommentaaridega päeviku vormis (võid sisse rääkida telefoni diktofoni või lühidalt kirja panna). Ära unusta tundeid!
- Too oma kirjelduses välja igas teenindusketi etapis oma otsusust positiivses ja negatiivses suunas mõjutanud tegurid
- Sõnasta oma järeldus ja põhjendus, miks teeninduskogemus oli kas positiivne või negatiivne. Millised tegurid said arvamuse kujunemisel otsustavaks?
|