Avaleht > Ahel tööandja – töövõtja – tellija

Ahel tööandja – töövõtja – tellija


See ahel on tavaliselt dokumenteeritud. Seega kuulub sellesse valdkonda kõik, mis puudutab dokumentatsiooni. Mida teha voucheriga? Voucher antakse nagu garantiikiri kaasa hilisemaks maksmiseks. Kui voucher on avatud, peab giid kirjutama turistide arvu ja selle allkirjastama loetavalt. Kuna on tegemist maksmise alusega, peaks giid parandama ära ka muuseumikülastajate arvu, kui see on väiksem voucheril märgitust. Peab teadma, et toitlustuskohtade puhul hetketeatamine ei toimi. Toitlustaja peab päev ette teadma, et sööjate arvu on muudetud.

Toitlustuse puhul on peaaegu alati probleemiks taimetoitlus või muu erimenüü. Tavaline on, et klient jätab tellimuse võtja sellest teavitamata. Meie toitlustajad on erakordselt vastutulelikud ja püüavad alati aidata. Raskem juhus on siis, kui on varakult esitatud oma erisoov ja see unustatakse. Nii tekib peaaegu alati probleeme. Siit soovitus giidile, kes peab läbima toitlustusteenust - püüdke kontsentreeruda menüüga seotud küsimustele enne, kui kohale jõuate. Sellest on abi!

Ahel peab toimima nii, et giid saab kätte kogu info. Võimalikult palju infot oma turisti(de) kohta ja samuti nende ootuste ja lootuste kohta. Samuti tuleb vahetada mobiilinumbreid, et olla kättesaadav ja edastada ootamatuste või õnnetuste kohta infot. Lisaks bussijuhi telefoninumbrile ja bussi numbrile peaks giid küsima bussifirma dispetšeri telefoninumbri, eriti nädalavahetuse ja varahommikuste ekskursioonide jaoks. Siis juhtub alati midagi või on giidile teatamata ära vahetatud teenindav juht koos bussiga või buss ja juht lihtsalt ei ilmu.


 
Ekskursiooni läbiviimise metoodika