AvalehtKlientide rühmitamine
 Õppekava: Turismierialade
riiklik õppekava  Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Maht: 0,1 õn ehk 4
tundi  |  
  |  
 Pädevused:  Õppija teab ja mõistab klientide rühmitamise vajadust ja viise, oskab rühmitada kliente.
  Sihtrühm: Õpiobjekt on
mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti
turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele  Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et 
õppija: - teab ja mõistab klientide rühmitamise vajadust ja viise;
 - oskab rühmitada konkreetse ettevõtte kliente;
 - arendab kliendiprofiilide koostamise oskusi.
 
 Õpiobjekt
koosneb:  - koosneb illustreeritud õppematerjalist;
 - ühest mahukast struktureeritud õppeülesandest.
 
 Õppeülesanne: Rühmatöö. Firmamäng. Lähteülesanne - Turismifirma uue toote väljatöötamine kindlale kliendirühmaleÕpiobjektiga
saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides
auditoorse õppe ja e-õpet.   Õpiobjekti koostajad:
 Sirje
Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse
Erakool Heli Tooman Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž Margit
Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool  
  
  This
work is licensed under a  Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License. 
 |