Klientide rühmitamineKlientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: - Täpselt määratleda “oma” klinte, nende vajadusi, soove, ootusi;
- Õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides);
- Pakkuda oma klindirühmade vajadusi ja soove rahuldavaid tooteid/teenuseid (sealhulgas tugi-, lisa- ja täiendteenuseid);
- Arendada tooteid/teenuseid vastavalt oma kliendirühmade vajaduste ja soovide muutumisele;
- Arendada oma kliendirühma nõudmistele ja ootustele vastavat klienditeenindust;
- Kasutada oma kliendirühmadele sobilikku teavitust ja reklaami, samuti müügisoodustusi;
- Kasutada optimaalselt ettevõtte ressursse;
- Efektiivsemalt hinnata ettevõtte ja selle konkurentide tugevaid ja nõrku külgi konkreetsete kliendirühmade teenindamise sisukohast.
Kliente võidakse rühmitada demograafiliste, geograafiliste või psühholoogiliste tunnuste alusel, samuti eesmärkide ja motivatsiooni alusel.
Alammenüü |