Õppeülesanne 4Teenindusstandardi koostamine: Esmamulje Õppija juhis: - Valige vastavalt soovile ettevõte kas järgnevast loetelust või vastavalt oma oma õppe-eesmärgile:
- Hotell, motell, restoran, muuseum, maaturismiettevõte, reisibüroo, lennufirma
- Teenindusstandardit koostades leidke vastused järgmistele küsimustele:
- Mida kliedid vajavad ootavad, soovivad?
- Kuidas me saame kliendi vajadustele, soovidele ja ootustle vastu tulla?
- Mida teha, kui tekib veaolukord?
- Sõnastage teenindusstandard vastvalt etteantud näitele
- Esitage töö kokkulepitud tähtajaks oma portfoolios
Näide. Esmamulje Kliendi ootus: Teenindaja käitumine kliendi ootuste täitmiseks Standardiseeritav tegevus | Teenindaja käitumine | Teenindaja kuvand | - teeninduskohal kannan alati vormiriietust
- minu vormiriietus on puhas ja korrektne
- ......
| | |
|