Kordamiseks

Kordamisküsimused:

  1. Kes on vastutav positiivse esmamulje eest ettevõttes?
  2. Kui palju aega on teenindajal positiivse esmamulje kujundamiseks endast ja ettevõttest?
  3. Kuidas esmamulje tekib?
  4. Kuidas saab teenindaja esmamulje kujunemise protsessi mõjutada?
  5. Mis mõjutab esamuljet negatiivses suunas?
  6. Kuidas negatiivseid mõjureid vältida?
  7. Kas oskate öelda TERE! Nii, et see mõjuks positiivselt?
  8. Mõtisklege:
    • Kas Teile on loomupärane inimesetele otsa vaadata ja naeratada?
    • Kas olete alati suhtlemisvalmis ja avatud?
    • Kas kasutate suheldes avatud kehaasendeid?
    • Kas tunnete end vabalt suheldes inimestga, keda kohate esmakordselt?
    • Kas vaatate alati end kriitilise pilguga oma riietuse, meigi jne osas?
  9. Kui mõni eelloetletud omadustest pole Teile loomuomane, tuleks end ses suunas arendada.
 

 
 

 
 
 
 
Esmamulje teeninduses