KordamiseksKordamisküsimused: - Kes on vastutav positiivse esmamulje eest ettevõttes?
- Kui palju aega on teenindajal positiivse esmamulje kujundamiseks endast ja ettevõttest?
- Kuidas esmamulje tekib?
- Kuidas saab teenindaja esmamulje kujunemise protsessi mõjutada?
- Mis mõjutab esamuljet negatiivses suunas?
- Kuidas negatiivseid mõjureid vältida?
- Kas oskate öelda TERE! Nii, et see mõjuks positiivselt?
- Mõtisklege:
- Kas Teile on loomupärane inimesetele otsa vaadata ja naeratada?
- Kas olete alati suhtlemisvalmis ja avatud?
- Kas kasutate suheldes avatud kehaasendeid?
- Kas tunnete end vabalt suheldes inimestga, keda kohate esmakordselt?
- Kas vaatate alati end kriitilise pilguga oma riietuse, meigi jne osas?
- Kui mõni eelloetletud omadustest pole Teile loomuomane, tuleks end ses suunas arendada.
|