Õppeülesanne 2Õppija esmamulje kogemuste esiletoomine. Individuaalne kirjalik töö. Kriitiline juhtum Õppija juhis: - Tuletage meelde mõni teenindussündmus, kus teile jäi ettevõttest ja / või teenindajast positiivne esmamulje.
- Kirjeldage juhtumit lühidalt.
- Kirjeldage teenindajat, tema käitumist ja esmast kontakti ettevõttega.
- Tooge esile, miks esmamulje oli positiivne:
- Teenindajast tulenevad aspektid (teenindaja välimus, näoilme, kehapoos, tervitus, silmside, naeratus jne)
- Ettevõttest tulenevad aspektid (viidad, leitavus, parkla, puhtus jne)
- Situatiivsed aspektid (teised kliendid, teist endast tulenevad tegurid, ilm jne)
- Tuletage meelde mõni teenindussündmus, kus teile jäi ettevõttest ja / või teenindajast negatiivne esmamulje.
- Kirjeldage juhtumit lühidalt.
- Kirjeldage teenindajat, tema käitumist ja esmast kontakti ettevõttega.
- Tooge esile, miks esmamulje oli negatiivne:
- Teenindajast tulenevad aspektid (teenindaja välimus, näoilme, kehapoos, tervitus, silmside, naeratus jne)
- Ettevõttest tulenevad aspektid (viidad, leitavus, parkla, puhtus jne)
- Situatiivsed aspektid (teised kliendid, teist endast tulenevad tegurid, ilm jne)
- Pange töö vastavasse foorumisse.
- Tutvuge kaalõppijate esmamulje kogemustega, arutlege foorumis
- Võimalusel arutlege konkreetsete näidete põhjal auditooriumis.
|