Õppekäigu järelanalüüsi ettevalmistamise leht
Valmistu antud lehe täitmisega õppekäigu järelanalüüsiks.
- Sobivus turismitööle. Analüüsi iseenda sobivust turismitööle. Analüüsimisel võid kasutada järgnevat tabelit. Analüüsimisel võta aluseks tabelis olevad isikuomadused ja võimed.
Jrk.nr. |
Isikuomadused ja võimed |
täiesti piisav
|
soovin ennast selles osas täiendada;
|
tunnetan selles osas vajakajäämisi;
|
tunnetan selles osas olulisi puudujääke.
|
1. |
teenindusvalmidus |
|
|
|
|
2. |
suhtlemisvalmidus |
|
|
|
|
3. |
koostöövalmidus |
|
|
|
|
4. |
algatusvõime |
|
|
|
|
5. |
loovus |
|
|
|
|
6. |
õpivalmidus |
|
|
|
|
7. |
kohanemisvõime (pinge- ja stressitaluvus |
|
|
|
|
8. |
iseseisvus |
|
|
|
|
2. Hinnang õppekäigu õpitulemuste omandamisele. Mis olid õppekäigu õpitulemused? Kas Sina said piisavalt teadmisi õpitulemuste omandamiseks? Mis jäi vajaka? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3. Turismikorraldaja põhiteadmised ja –oskused. Milliseid põhiteadmisi ja -oskusi omandasid Sina antud õppekäigul. Loetle: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Ootused õppekäigule. Millised olid Sinu ootused õppekäigule? Kas need täitusid? Kui ei täitunud, siis miks? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Käitumine õppijana õppekäigul. Kuidas käitusid õpperühma õpilased õppijana? Too esile positiivsed ja negatiivsed küljed. Kui oli negatiivseid ilminguid, siis miks neid Sinu arvates oli? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. Hinnang iseendale õppijana. Kas olid enne õppekäigule minekut tutvunud ettevõtte kodulehega ja lugenud läbi Turismikorraldaja II kutsestandardi ning teinud vastavaid märkmeid lähtudes õppekäigu eesmärgist ja osaeesmärkidest. Kas olid aktiivne ja peegeldav kuulaja ning said kõikidele töölehe küsimustele vastused? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7.Õppekäigu korraldamine. Kuidas Sina omalt poolt toetasid õppekäigu õnnestumist? Mida tegid omalt poolt selleks, et õppijate ja korraldajate koostööna sünniks positiivne külastuselamus? Milliseid ülesandeid ja kuidas täitsid?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8. Milliseid õpi- ja võtmeoskusi arendasid Sina õppekäigu korraldamisel (ettevalmistus, läbiviimine ja kokkuvõte (järelanalüüs) ja milliste tegevuste juures. Analüüsimisel kasuta tabelis toodud õpi- ja võtmeoskusi.
Jrk.nr. |
Õpi- ja võtmeoskused |
Arendamine: „jah“ ; „ei“
või + ja - |
1. |
peegeldava ja aktiivse kuulamise oskus |
|
2. |
mõttega lugemise oskus |
|
3. |
tekstiloomeoskus |
|
4. |
kõnelemisoskus |
|
5. |
analüüsi oskus |
|
6. |
analüüsi tulemuste sünteesi oskus |
|
7. |
informatsiooni talletamise, loomise, edastamise ja tõlgendamise oskus |
|
8. |
koostööoskus, |
|
9. |
loogilise ja kujundusliku mõtlemise oskus |
|
10. |
kriitilise mõtlemise oskus |
|
Järelanalüüsi koostas ……………õpperühma õppija …………………………………………...............
|