Interneti kasutamine ettevõtte turundustegevustesInterneti tavapärased kasutamisvõimalused turismiettevõtte turundustegevuses on järgmised: - Kommunikatsioon (informatsiooni hankimine ja jagamine) – nii ettevõttesisene (intranet) kui ka väljapoole ettevõtet (kliendid, teised ettevõtted, tarnijad, vahendajad jne)
- Turundusteabe levitamine (informatsiooni levitamine ettevõttest, selle toodetest / teenustest, töötajatest, saavutustest, uudistest jne)
- Informatsiooni hankimine (uued materjalid ja tehnoloogiad, seadusandlikud aktid, konkurendid, koolitused, kutsealane arendamine jne);
- Turundusuuringud
- Reklaam (bännerreklaamid ettevõtte kodulehel ja teistel interneitlehtedel)
- Otsepostitus
- Logistika (ajakavad, plaanid, kalenderplaanid)
- Tootearendus (hadoc meeskondade koostöö ettevõttes või ettevõtete ketis)
- Ost-müük (teave klientidele, pakkumised, läbirääkimised, sõidupiletid, kindlustuspoliisid jne, online – müük)
|