Internetiturundus
Avaleht > Õppematerjal > Interneti kasutamine ettevõtte turundustegevustes

Interneti kasutamine ettevõtte turundustegevustes

Interneti tavapärased kasutamisvõimalused turismiettevõtte turundustegevuses on järgmised:

  • Kommunikatsioon (informatsiooni hankimine ja jagamine) – nii ettevõttesisene (intranet) kui ka väljapoole ettevõtet (kliendid, teised ettevõtted, tarnijad, vahendajad jne)
  • Turundusteabe levitamine (informatsiooni levitamine ettevõttest, selle toodetest / teenustest,  töötajatest, saavutustest, uudistest jne)
  • Informatsiooni hankimine (uued materjalid ja tehnoloogiad, seadusandlikud aktid, konkurendid, koolitused, kutsealane arendamine jne);
  • Turundusuuringud
  • Reklaam (bännerreklaamid ettevõtte kodulehel ja teistel interneitlehtedel)
  • Otsepostitus
  • Logistika (ajakavad, plaanid, kalenderplaanid)
  • Tootearendus (hadoc meeskondade koostöö ettevõttes või ettevõtete ketis)
  • Ost-müük (teave klientidele, pakkumised, läbirääkimised, sõidupiletid, kindlustuspoliisid jne, online – müük)



Internetiturundus