Ettevõtte kodulehekülg Ettevõtte kodulehekülg annab vaieldamatult laialdased võimalused interneti kasutamiseks turundustegevuses. Kodulehekülg võimaldab ettevõttel: - Informeerida ettevõtte olemasolust, toodetest/ teenustest, hindadest, asukohast, töötajatest, ajaloost, tegemistest, kampaaniatest, teemanädalatest, üritustest jne;
- Läbi viia turundusuuringuid (vajadusuuringud, rahulolu-uuringud jne);
- Reklaamida ettevõtet, selle tooteid/ teenuseid;
- Suhelda klientidega, tarnijatega jne (pakkumised, läbirääkimised, lepingud);
- Saada tagasisidet klientidelt;
- Arendada klienditeenindust (ettetellimine, kojutellimine, on-line müük, müügiläbirääkimised, rahulolematuste, kaebuste lahendamine, konsultatsioonid ja koolitus jne).
Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult
kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning
ettevõtte tutvustamiseks on viimasel ajal hakatud aktiivselt kasutama
veebipäevikuid, mis on ettevõttele ühtlasi nii turundus- kui suhtluskanal.
Kasutatakse ka mitmeid teisi sotsiaalmeedia vorme nagu Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube jt.
Loe lisaks sotsiaalmeedia kohta: Sarapik, R. (2009) KUIDAS olla veebis hästi nähtav? Äripäeva veebiväljaanne. http://www.ap3.ee (30.09.2009) Sarapik, R. (2009) KUIDAS teha firmale hea blogi. Äripäeva veebiväljaanne. http://www.ap3.ee (30.09.2009)
|