Avaleht > Alusta projektitööga > Probleemi sõnastamine

Probleemi sõnastamine

Sõnastage probleem, miks on sellist üritust vaja.

Probleemi sõnastamisel püüdke leida vastused järgmistele küsimustele:
Miks? Kellele? Mida? Kuidas?



Miks korraldatakse turundussündmusi?
  • Turundussündmusi korraldatakse siis, kui on tegemist infomahukate sõnumitega, mille tutvustamiseks kulub rohkem aega ja millele soovitakse ka vahetut tagasisidet saada.
Millised on turundussündmuse sihtrühmad:
  • Kliendid
  • Potentsiaalsed kliendid
  • Koostööpartnerid
  • Ettevõtte töötajad
  • Avalikkus
  • ....

Mida sihtrühm vajab, soovib ja ootab selliselt sündmuselt?

  • Milline sündmus planeeritakse?
  • Kus sündmus toimub?
  • Milline on ürituse sisu ja ajakava?
  • Milline on ratsionnalse ja emotsionaalse osa vahekord, kas pakutakse meelelahutust jne.

Kuidas sündmus korraldatakse?

Kuidas sõmun valitud sihtrühamdeni kõige paremal viisil viiakse?

 

Sündmusturundus
Home