Probleemi sõnastamine
Sõnastage probleem, miks on sellist üritust vaja.
Probleemi sõnastamisel püüdke leida vastused järgmistele küsimustele: Miks? Kellele? Mida? Kuidas?
Miks korraldatakse turundussündmusi?
- Turundussündmusi korraldatakse siis, kui on tegemist infomahukate sõnumitega, mille tutvustamiseks kulub rohkem aega ja millele soovitakse ka vahetut tagasisidet saada.
Millised on turundussündmuse sihtrühmad:
- Kliendid
- Potentsiaalsed kliendid
- Koostööpartnerid
- Ettevõtte töötajad
- Avalikkus
- ....
Mida sihtrühm vajab, soovib ja ootab selliselt sündmuselt?
- Milline sündmus planeeritakse?
- Kus sündmus toimub?
- Milline on ürituse sisu ja ajakava?
- Milline on ratsionnalse ja emotsionaalse osa vahekord, kas pakutakse meelelahutust jne.
Kuidas sündmus korraldatakse?
Kuidas sõmun valitud sihtrühamdeni kõige paremal viisil viiakse?
|