Õpiobjekti tutvustus > Kohvikud > Teeninduse korraldus

 
 
 
 
 
 
 
 

Teeninduse korraldus

Kohvikutes on sageli iseteenindus. Teenindusliin on ettevõttes korraldatud selliselt, et klient ettevõttesse sisenedes kohe aru saaks, kuidas toimida. Hästi planeeritud teenindusliin kiirendab klientide teenindamist. Menüü on nähtaval kohal. Esimesena on saadaval kandikud ja söögiriistad, siis toiduvalik ja viimasena joogid. Tasumine kliendi valitud toodete eest toimub teenindusliini lõpus. Söögisaalis on sageli kärud või lauad, kuhu kliendid saavad panna kasutatud nõud.

Teine võimalus teeninduse korraldamiseks on lauas teenindamine. Sel juhul istuvad kliendid vabasse lauda, teenindaja võtab neilt tellimuse ja toob tellitu lauda. Hiljem arveldab teenindaja klientidega lauas ja koristab kasutatud nõud.

Teenindus võib olla korraldatud ka selliselt, et osa laudu on iseteenindusega, osasid laudu teenindavad ettekandjad.

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Kohvikud