| AvalehtTurunduse tähtsus turismiettevõttele  Pädevused: õppija teab ja
tunneb turunduse ja turismiturunduse eripära, põhimõisteid ja
funktsioone. Õppija oskab analüüsida ettevõtte jaoks sobivamaid ning
efektiivsemaid turunduskanaleid ja –tegevusi.| Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava  Moodul: 08. Turismimajandusõpe Teema: Turismiturunduse alused Maht: 0,25 õn ehk 10 tundi |  
 | 
 
 Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija 
 õpib tundma ja analüüsima erinevate ettevõtete juhtide vaateid turunduse olulisusele ja turundustegevusele, turunduse rolli ja ülesandeid ettevõtte juhtimisessaab ülevaate, miks iga konkreetse äriidee  järgi tegutseva ettevõtte juht turundust ettevõtte edu seisukohalt oluliseks peab 
kujundab oma hoiaku turunduse õppimisse
 Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab 5 õppeülesannet sealhulgas üht kolmest ülesandest koosnevat suuremahulist struktureeritud, konkreetsete juhtumitega seotud õppeülesannet.  Õpiobjekt sisaldab 4 juhtumit audioklippidel.Õppeülesanded: 
 Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet. Kasutatakse nii individuaalset kui rühmatööd.Õppeülesanne 1. Konkreetse turismiettevõtte juhtumi läbitöötamine. Individuaalne töö, maht 2 tundiÕppeülesanne 2. Turunduse juhtimistegevused turismiettevõttes. Individuaalne töö, maht 1 tundiÕppeülesanne 3. Võrdlusanalüüs. Individuaalne töö, maht 1 tundiÕppeülesanne 4. Töö turundusalaste artiklite tekstidega. Individuaalne töö, maht 2 tundiÕppeülesanne 5. Essee: Turunduse tähtsus turismiettevõttele. Individuaalne töö, maht 3 tundi
 
 Õppijate hindamine: Õppeülesannete lahendamine, tulemus vastavalt hindamisprogrammile
 Õpiobjekti koostajad:
 Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
 Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
 
 
  This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.
 |