AvalehtTurunduse tähtsus turismiettevõttele Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 08. Turismimajandusõpe Teema: Turismiturunduse alused Maht: 0,25 õn ehk 10 tundi |
| Pädevused: õppija teab ja
tunneb turunduse ja turismiturunduse eripära, põhimõisteid ja
funktsioone. Õppija oskab analüüsida ettevõtte jaoks sobivamaid ning
efektiivsemaid turunduskanaleid ja –tegevusi.
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija
- õpib tundma ja analüüsima erinevate ettevõtete juhtide vaateid turunduse olulisusele ja turundustegevusele, turunduse rolli ja ülesandeid ettevõtte juhtimises
- saab ülevaate, miks iga konkreetse äriidee järgi tegutseva ettevõtte juht turundust ettevõtte edu seisukohalt oluliseks peab
- kujundab oma hoiaku turunduse õppimisse
Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab 5 õppeülesannet sealhulgas üht kolmest ülesandest koosnevat suuremahulist struktureeritud, konkreetsete juhtumitega seotud õppeülesannet. Õpiobjekt sisaldab 4 juhtumit audioklippidel. Õppeülesanded:
- Õppeülesanne 1. Konkreetse turismiettevõtte juhtumi läbitöötamine. Individuaalne töö, maht 2 tundi
- Õppeülesanne 2. Turunduse juhtimistegevused turismiettevõttes. Individuaalne töö, maht 1 tundi
- Õppeülesanne 3. Võrdlusanalüüs. Individuaalne töö, maht 1 tundi
- Õppeülesanne 4. Töö turundusalaste artiklite tekstidega. Individuaalne töö, maht 2 tundi
- Õppeülesanne 5. Essee: Turunduse tähtsus turismiettevõttele. Individuaalne töö, maht 3 tundi
Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet. Kasutatakse nii individuaalset kui rühmatööd.
Õppijate hindamine: Õppeülesannete lahendamine, tulemus vastavalt hindamisprogrammile
Õpiobjekti koostajad: Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.
|