Spetsialiseerumine Maaturismiettevõtted on nišiettevõtted maapiirkondades, kes müüvad oma sihtklientidele mitte füüsilisi tooteid, vaid elamusi ja tundeid ning kus inimsuhetel on toote ostmise ja tarbimise igas faasis küllaltki oluline roll.
Et klient sind oma hobi järgi üles leiaks, on vajalik spetsialiseerumine. Kliendile tegevuse pakkumine, tema huvi/hobi rahuldamine ei pruugi sulle kasumit tuua (halvimal juhul võib see isegi kahjumit tuua), kuid see on kõige määravam, miks klient üldse sind üles otsibja sinu juurde tuleb ning ostab sinult kasumlikke teenuseid nagu näiteks majutus, toitlustus jne. See on olukord, kus lisateenus aitab sul müüa põhiteenust. Maaturismiettevõtte iseloomust tulenevalt on vaja spetsialiseeruda juba ainuüksi piiratud ressursside tõttu: väike personal ja kohtade arv majutamisel ja toitlustamisel seab esmased piirid.
Teadlik spetsialiseerumine loob aluse hilisemaks kliendirahuloluks ja piisavalt suure püsiklientuuri tekkeks. Tundes klientide vajadusi, suudetakse detailsemalt oma tooteid neile kohandada.
Submenu |