Teema
1.
Muusika
animatööri töös
1.1 Muusika kui
abivahend meeleolu loomisel, muusikalised tegevused
1.2 Rahvamuusika,
teraapilise mõjuga muusika, taustamuusika, kaasaegne muusika
1.3 Muusika valik
lähtuvalt sihtrühmast ja sündmuse sisust
|
·
Tutvuge kursuse eesmärkidega, õppija juhisega,
teemadega ja loodetavate tulemustega.
·
Seadke
sisse isiklik õpimapp ja alustage
selle koostamist (kuhu koondate kõik kursuse õppeülesanded ).
•
Lugege
mõttega läbi õppematerjali „
Muusika animatööri töös“ peatükk ja alateemad
•
Lahendage
õppeülesanne 1.
„Muusika
kui vahend meeleolu loomisel“.
Individuaaltöö.
·
Lahendage
õppeülesanne 2.
„Sobiliku
muusikalise tegevuse planeerimine sündmuse läbiviimisel“. Rühmatöö.
|
Sissejuhatav
õppeülesanne. Kursuse
ainekava ja õpijuhisega tutvumine.
Õppeülesanne
1. Muusika kui vahend meeleolu loomisel. Individuaaltöö.
Õppeülesanne
2. Sobiliku
muusikalise tegevuse planeerimine sündmuse läbiviimisel. Rühmatöö
|
|
|
10
|
Teema
2.
Laulmine
animatööri töös
2.1 Ãœhislaulmine,
individuaalne esitamine
2.2 Seltskonnalaulud
2.3 Laulmise
kasutamine sündmuse ühe osana
|
•
Lugege
mõttega läbi õppematerjal „Laulmine animatööri töös“ peatükk ja
alateemad.
•
Lahendage
õppeülesanne 3. „Muusika valimine
ja sihtgrupi kaasamine“. Individuaaltöö.
•
Lahendage
õppeülesanne 4. “Harjutusülesanded
häälele enne laulist“. Rühmatöö.
•
Lahendage
õppeülesanne 5. „Seltskonnalaulu
harjutamine“. Rühmatöö.
|
Õppeülesanne
3. Muusika valimine
ja sihtgrupi kaasamine. Individuaaltöö
Õppeülesanne
4. Harjutus-ülesanded
häälele enne laulmist. Rühmatöö.
Õppeülesanne
5. Seltskonnalaulu
harjutamine. Rühmatöö.
|
|
|
17
|
Teema
3.
Muusikaline
liikumine
3.1 Mängud,
fantaasialiikumine
3.2 Tantsud erinevate
sihtrühmadele (seltskonnatantsud, laulumängud jt)
|
•
Lugege
mõttega läbi õppematerjal „Muusikaline liikumine“ peatükk ja
alateemad.
•
Lahendage
õppeülesanne 6. „Muusikalise
tegevuse planeerimine ja esitamine“. Rühmatöö.
•
Õppeülesanne 7.
•
Lahendage
õppeülesanne 7.
„Fantaasialiikumismäng“. Individuaaltöö.
•
Lahendage
õppeülesanne 8. „Tantsuvideote
vaatamine ja arutelud“. Individuaaltöö.
•
Lahendage
õppeülesanne 9. „Muusikaline
liikumine“ õppeteema küsimused“. Individuaaltöö.
•
Alternatiiv õppeülesanne 1.
Seltskondlik
mäng „Püramiid“. Rühmatöö.
•
Alternatiivõppeülesanne 2. Seltskonnamäng „Väike bingomäng“.
Individuaaltöö.
|
Õppeülesanne
6. Muusikalise
tegevuse planeerimine ja esitamine. Rühmatöö.
Õppeülesanne
7.
Fantaasialiikumismäng. Individuaaltöö.
Õppeülesanne
8. Tantsuvideote
vaatamine ja arutelud. Individuaaltöö.
Õppeülesanne
9.
“Muusikaline
liikumine“ õppeteema küsimused. Individuaaltöö.
Alternatiiv
õppeülesanne 1. Seltskondlik mäng „Püramiid“. Rühmatöö.
Alternatiivõppeülesanne
2. Seltskonnamäng
„Väike bingomäng“. Individuaaltöö.
|
|
|
13
|
Teema
4.
Pillimäng
4.1 Isevalmistatud
lihtsamad musitseerimisvahendid, nende valmistamine ja kasutamine sündmuse
käigus
4.2 „Keha kui pill“,
orkestris mängimine alternatiivsed võtted (seltskondliku tegevusena)
4.3 Teatriajalugu
|
•
Lugege mõttega läbi õppematerjal „ Pillimäng“
peatükk ja alateemad..
•
Lahendage
õppeülesanne 10. Isevalmistatud
musitseerimisvahend. Individuaaltöö.
•
Lahendage
õppeülesanne 11. Keharütmi
harjutamine. Individuaaltöö/Rühmatöö.
•
|
Õppeülesanne
10. Isevalmistatud
musitseerimisvahend. Individuaaltöö.
Õppeülesanne
11. Keharütmi
harjutamine. Individuaaltöö/ Rühmatöö.
|
|
|
17
|
Hindamine
|
•
Kontrollige
õpimapi sisu- kas kõik vajalik
(õppeülesanded) on olemas?
|
E-kursuse hinne
kujuneb teemade kaupa:
Õppijate hindamine
toimub õppeprotsessi käigus õppeülesannete alusel. Kokkuvõttev hindamine
toimub:
1) animatööri
kultuuriprojekti ettevalmistamise alusel. Esitatakse terviklik aruanne, koos
kriitilise analüüsiga- 70%
2) esitatakse õpimapp
näidiste ja iseseisvate töödega (nt. sketšid, tantsud jne) - 30%
|
|
|
5
|