Avaleht > 1. Arvutiõpe > Sotsiaalsed veebivahendid

Sotsiaalsed veebivahendid

Väga levinud on tänapäeval väljend “Kui Sind pole veebis, siis pole Sind olemas…”.

Tulevase töötajana või ettevõtjana peaksid kindlasti teadma, millised on võimalused oma ettevõtet veebis nähtavaks teha ja kuidas aitavad sotsiaalsed võrgustikud kaasa ettevõtte edukusele. 

Räägitakse Web 2.0-st aga räägitakse ka sotsiaalmeediast.

Web 2.0 on nimetus erinevatele uudsetele veebiteenustele, mis lihtsustavad digitaalsete materjalide (tekstidokumentide, fotode, videote jms) jagamist, leidmist ja tellimist. Mõnikord nimetatakse Web 2.0 iseloomulikke veebivahendeid (blogid ehk ajaveebid, wikid, soovitussüsteemid) ka sotsiaalseks tarkvaraks, kuna nende peamine efekt seisneb sotsiaalsete võrgustike suhtluse ja koostöö toetamises. Web 2.0 vahendid
võimaldavad internetikasutajatel ise otsustada, mida ja kuidas levitada, erinevalt traditsioonilistest lahendustest nagu firma kodulehekülg, mis võimaldab külastajal ainult seal olevat infot lugeda. (Allikas: Muruvee)

Kui ettevõtte koduleht on tavaliselt ühepoolne suhtlus, siis sotsiaalmeedia tähendab ka vaataja-lugeja kaasamist - kommenteerimise, sisu lisamise ja muu sellise näol. Sotsiaalseks teebki selle see, et tegemist pole mono- vaid dialoogiga. (Allikas: Äripäev)

Jaan Vare (kommunikatsioonibüroo Vare&Jaakkola partner) on öelnud: "Neli sotsiaalvõrku, millega liitumise peale tasuks kindlasti mõelda, on LinkedIn, Facebook, Twitter ja YouTube."

Näited sotsiaalsete veebivahendite kasutamise kohta

  1. Esttravel
  2. Estonian Air
  3. Barcelona apartments
Loe täiendavalt:

Alammenüü

 

 
 

 
Arvuti- ja asjaajamisõpe