Turismiettevõtte siseturundus
Ettevõtet külastades võttis mind vastu "uus sekretär" – varem polnud
teda kohanud. Küsimusele, kas tema on uus sekretär, vastas ta: "Mina
olen inimene, kes hoolitseb selle eest, et kõigil oleks siin firmas
meeldiv olla." Hiljem vastuvõtjale mainides, et teil on siin tore uus
sekretär, sain teada, et see inimene on hoopis firma hea haldjas –
koristaja. Koristaja polnud mitte "kõigest koristaja", vaid "hea
haldjas, kes hoolitseb, et kõigil kontoris viibijail oleks hea olla".
Väljendis avaldub nii töötajate suhtumine kolleegidesse kui ka
konkreetse töötaja suhtumine oma töösse ja eesmärki. Selles ettevõttes
on siseturundus oma eesmärgi täitnud. (Leppik 2000)
Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 08. Turismimajandusõpe Teema: Turismiturundus Maht: 0,25 õn ehk 10 tundi |
Sihtrühm: Õpiobjekt on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija õpib tundma ning analüüsima turismiettevõtte siseturundusmeetmeid.Õpitulemus: Õppija mõistab siseturunduse tähtsust, oskab loetleda siseturundusega seotud meetmeid, kirjeldada nende planeerimise põhimõtteid, analüüsida konkreetse ettevõtte siseturundusmeetmeid töötaja seisukohalt
Õpiobjekt sisaldab:
Õppeülesanded on disainitud selliselt, et see võimaldab õppijal arendada siseturundusmeetmete planeerimise, rakendamise ja tulemuslikkuse analüüsimise oskusi.
Õpiobjektiga töötades on kombineeritud auditoorne sh praktiline õpe ja e-õpe. Kasutatakse nii individuaalset kui rühmatööd. Õppeülesannete juures on pakutud alternatiive õppeülesannetega töötamiseks.
Õppijate hindamine: Õppeülesannete lahendamine, tulemus vastavalt hindamisprogrammile.
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.