TeeninduskettÕppekava: Turismierialade
riiklik õppekava |
Pädevused: Õppija teab ja mõistab klientide ootusi, vajadusi ja soove, teenuste kvaliteedi ja teeninduskvaliteet mõjutegureid, kliendirahulolu ja - rahulolematuse ja kujunemise aspekte, teenindusprotsessi toimimist, teenuspaketi koostamise aluseid ja võimalusi, kliendikeskset teeninduskorraldust. Õppija oskab tegutseda teeninduses protsessikeskselt.
Sihtrühm: Õpiobjekt on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija:Õpiobjekt sisaldab:
Õppeülesanded:
Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet.
Sirje
Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse
Erakool
Margit
Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.