AvalehtTeeninduskettÕppekava: Turismierialade
riiklik õppekava Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Maht: 0,1 õn ehk 4
tundi |
|
Pädevused: Õppija teab ja mõistab klientide ootusi, vajadusi ja soove, teenuste kvaliteedi ja teeninduskvaliteet mõjutegureid, kliendirahulolu ja - rahulolematuse ja kujunemise aspekte, teenindusprotsessi toimimist, teenuspaketi koostamise aluseid ja võimalusi, kliendikeskset teeninduskorraldust. Õppija oskab tegutseda teeninduses protsessikeskselt.
Sihtrühm: Õpiobjekt on
mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti
turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et
õppija:- teab teenindusketi mudelit
- teab ja mõistab turismiettevõtte teenuste kvaliteedi ja teeninduskvaliteedi mõjutegureid
- teab ja mõistab kliendirahulolu ja -rahulolematuse ning kujunemise aspekte, teenindusprotsessi toimimist
- arendab teeninduses protsessikeskse toimimise oskusi
Õpiobjekt
sisaldab: - õppematerjali teenindusketi etappidest ja teenindusprotsessi olulistest aspektidest neis etappides
- kahte struktureeritud õppeülesannet
Õppeülesanded: - Õppeülesanne 1. Õppija positiivse teeninduskogemuse analüüs teenindusketi mudeli abil. Kriitiline juhtum. Individuaalne töö (maht 2 tundi)
- Õppeülesanne 2. Õppija negatiivse teeninduskogemuse analüüs teenindusketi mudeli abil. Kriitiline juhtum. Individuaalne töö (maht 2 tundi)
- Alternatiivne õppeülesanne
Õpiobjektiga
saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides
auditoorse õppe ja e-õpet. Õpiobjekti koostajad:
Sirje
Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse
Erakool Margit
Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.
|