Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Maht: 0,1 õn ehk 4 tundi |
Pädevused: Õppija teab ja mõistab suhtlusvajadusi ja –ülesandeid, suhtlusviise ja –tehnikaid, suhtlusahela komponente ja toimimist. Õppija oskab kasutada õigesti suhtlusvahendeid ja –tehnikaid, kuulata klienti, käituda kehtestavalt.
Sihtrühm: Õpiobjekt on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija:
Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab:
Õppeülesanded:
Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet.
Õpiobjekti koostajad:
Sirje
Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse
Erakool
Heli Tooman Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
Margit
Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a
Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.