AvalehtTeeninduskeele kasutamine
Õppekava: Turismierialade
riiklik õppekava Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Maht: 0,1 õn ehk 4
tundi |
|
Pädevused: Õppija teab ja mõistab suhtlusvajadusi ja –ülesandeid, suhtlusviise ja –tehnikaid, suhtlusahela komponente ja toimimist. Õppija oskab kasutada õigesti suhtlusvahendeid ja –tehnikaid, kuulata klienti, käituda kehtestavalt.
Sihtrühm: Õpiobjekt on
mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti
turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et
õppija: - arendab teenindussuhtluse oskusi:
- oskust koostada ja formuleerida sõnumit, seda teeninduslikul viisil edastada,
- kuulata klienti, ära tunda ja ennetada suhtlustakistusi, käituda kehtestavalt;
- oskab analüüsida teenindaja keelekasutust konkreetses teenindussituatsioonis;
- arendab teeninduskeele kasutamise oskusi.
Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab: - kahte alternatiivset, konkreetsete juhtumitega seotud õppeülesannet;
- 10 juhtumit tekstidena ja 8 juhtumit audioklippidel.
Õppeülesanded: - Õppeülesanne 1: Teeninduskeele kasutamine. Individuaalne või rühmatöö, maht 4 t
või - Õppeülesanne 2: Teeninduskeele kasutamine. Rühmatöö, rollimäng, maht 4 t
- Variant 1. Audiofailide tootmine ja teeninduskeele kasutamise analüüs
- Variant 2. Videoklippide tootmine ja teeninduskeele kasutamise analüüs
Õpiobjektiga
saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides
auditoorse õppe ja e-õpet. Õpiobjekti koostajad:
Sirje
Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse
Erakool Heli Tooman Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž Margit
Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.
|