AvalehtTagasiside teeninduses
Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Maht: 0,15 õn ehk 6 tundi |
| Pädevused: Õppija teab ja mõistab tagasiside saamise ja andmise vajadust ning viise. Õppija oskab saada ja anda tagasisidetEesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija teab ja mõistab tagasiside saamise ja andmise vajadust ning viise, oskab saada ja anda tagasisidet. Õpiobjekt sisaldab:
- õppematerjali tagasiside mõiste, tagasiside süsteemi ja tagasiside vormide kohta
- õppeülesandeid tagasiside hankimise ja andmise oskuste arendamiseks
- audioklippe juhtumitega tagasiside hankimisest klientidelt ja selle edastamist teenindusettevõtte töötajatele, mille põhjal õppija analüüsib tagasisidet turismiettevõttes
Õpiobjektiga töötades on kombineeritud auditoorne sh praktiline õpe ja e-õpe. Kasutatakse nii individuaalset kui rühmatööd. Õpiobjekti võib rakendada nii individuaalseks tööks, tööks auditooriumis kui kombineeritud tööks. Õppijate hindamine: Õppeülesannete lahendamine, tulemus vastavalt hindamisprogrammile. Vaatlus, küsitlemine ärasaatmisel, küsitluslehed.
Õpiobjekti koostajad: Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.
|