Õpijuhis

ÕPPIJA JUHIS

Tegevuskava annab ülevaate õppeprotsessist, seostades ajakava, kursuse teemasid, õppematerjale ning ülesandeid ja tegevusi.

Teema, sisu lühikirjeldus

Tegevused/ülesanded

Hindamine/ülesande esitamise tähtaeg

Auditoor-

seid tunde

 

Iseseisva töö tunde

 

Tunde

kokku

 

Teema 1.

Muusika animatööri töös

1.1 Muusika kui abivahend meeleolu loomisel, muusikalised tegevused

1.2 Rahvamuusika, teraapilise mõjuga muusika, taustamuusika, kaasaegne muusika

1.3 Muusika valik lähtuvalt sihtrühmast ja sündmuse sisust

·      Tutvuge  kursuse eesmärkidega, õppija juhisega, teemadega ja loodetavate tulemustega.

·      Seadke sisse isiklik õpimapp ja alustage selle koostamist (kuhu koondate kõik kursuse õppeülesanded ).

      Lugege mõttega läbi õppematerjali „ Muusika animatööri töös“ peatükk ja alateemad

      Lahendage õppeülesanne 1.

„Muusika kui  vahend meeleolu loomisel“. Individuaaltöö.

·      Lahendage õppeülesanne 2.

„Sobiliku muusikalise tegevuse planeerimine sündmuse läbiviimisel“. Rühmatöö.

Sissejuhatav õppeülesanne. Kursuse ainekava ja õpijuhisega tutvumine.

Õppeülesanne 1. Muusika kui  vahend meeleolu loomisel. Individuaaltöö.

Õppeülesanne 2. Sobiliku muusikalise tegevuse planeerimine sündmuse läbiviimisel. Rühmatöö

 

 

10

Teema 2.

Laulmine animatööri töös

2.1 Ühislaulmine, individuaalne esitamine

2.2 Seltskonnalaulud

2.3 Laulmise kasutamine sündmuse ühe osana

      Lugege mõttega läbi õppematerjal  „Laulmine animatööri töös“ peatükk ja alateemad.

      Lahendage õppeülesanne 3. „Muusika valimine ja sihtgrupi kaasamine“. Individuaaltöö.

      Lahendage õppeülesanne 4. “Harjutusülesanded häälele enne laulist“. Rühmatöö.

      Lahendage õppeülesanne 5. „Seltskonnalaulu harjutamine“. Rühmatöö.

Õppeülesanne 3. Muusika valimine ja sihtgrupi kaasamine. Individuaaltöö

Õppeülesanne 4. Harjutus-ülesanded häälele enne laulmist. Rühmatöö.

Õppeülesanne 5. Seltskonnalaulu harjutamine. Rühmatöö.

 

 

 

 

17

Teema 3.

Muusikaline liikumine

3.1 Mängud, fantaasialiikumine

3.2 Tantsud erinevate sihtrühmadele (seltskonnatantsud, laulumängud jt)

      Lugege mõttega läbi õppematerjal  „Muusikaline liikumine“ peatükk ja alateemad.

      Lahendage õppeülesanne 6. „Muusikalise tegevuse planeerimine ja esitamine“. Rühmatöö.

      Õppeülesanne 7.

      Lahendage õppeülesanne 7. „Fantaasialiikumismäng“. Individuaaltöö.

      Lahendage õppeülesanne 8. „Tantsuvideote vaatamine ja arutelud“. Individuaaltöö.

      Lahendage õppeülesanne 9. „Muusikaline liikumine“ õppeteema küsimused“. Individuaaltöö.

      Alternatiiv õppeülesanne 1.

Seltskondlik mäng „Püramiid“. Rühmatöö.

      Alternatiivõppeülesanne 2. Seltskonnamäng „Väike bingomäng“. Individuaaltöö.

 

Õppeülesanne 6. Muusikalise tegevuse planeerimine ja esitamine. Rühmatöö.

Õppeülesanne 7. Fantaasialiikumismäng. Individuaaltöö.

Õppeülesanne 8. Tantsuvideote vaatamine ja arutelud. Individuaaltöö.

Õppeülesanne 9.

“Muusikaline liikumine“ õppeteema küsimused. Individuaaltöö.

Alternatiiv õppeülesanne 1.  Seltskondlik mäng „Püramiid“. Rühmatöö.

Alternatiivõppeülesanne 2. Seltskonnamäng „Väike bingomäng“. Individuaaltöö.

 

 

 

 

 

 

13

Teema 4.

Pillimäng

4.1 Isevalmistatud lihtsamad musitseerimisvahendid, nende valmistamine ja kasutamine sündmuse käigus

4.2 „Keha kui pill“, orkestris mängimine alternatiivsed võtted (seltskondliku tegevusena)

4.3  Teatriajalugu

 

       Lugege mõttega läbi õppematerjal  „ Pillimäng“ peatükk ja alateemad..

      Lahendage õppeülesanne 10. Isevalmistatud musitseerimisvahend. Individuaaltöö.

      Lahendage õppeülesanne 11. Keharütmi harjutamine. Individuaaltöö/Rühmatöö.

       

Õppeülesanne 10. Isevalmistatud musitseerimisvahend. Individuaaltöö.

Õppeülesanne 11. Keharütmi harjutamine. Individuaaltöö/ Rühmatöö.

 

 

 

17

Arvestustöö

      Sooritage arvestustöö „Animatööri kultuuriprojekt“

Arvestustöö

 

 

18

Hindamine

      Kontrollige õpimapi sisu- kas kõik vajalik (õppeülesanded) on olemas?

 

 

E-kursuse hinne kujuneb teemade kaupa:

Õppijate hindamine toimub õppeprotsessi käigus õppeülesannete alusel. Kokkuvõttev hindamine toimub:

1) animatööri kultuuriprojekti ettevalmistamise alusel. Esitatakse terviklik aruanne, koos kriitilise analüüsiga- 70%

2) esitatakse õpimapp näidiste ja iseseisvate töödega (nt. sketšid, tantsud jne) - 30%

 

 

 

5

Kokku

 

 

 

 

80