AvalehtKlientide rühmitamine
Õppekava: Turismierialade
riiklik õppekava Moodul: 04. Klienditeenindusõpe Teema: Klienditeeninduse alused Maht: 0,1 õn ehk 4
tundi |
|
Pädevused: Õppija teab ja mõistab klientide rühmitamise vajadust ja viise, oskab rühmitada kliente.
Sihtrühm: Õpiobjekt on
mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti
turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et
õppija: - teab ja mõistab klientide rühmitamise vajadust ja viise;
- oskab rühmitada konkreetse ettevõtte kliente;
- arendab kliendiprofiilide koostamise oskusi.
Õpiobjekt
koosneb: - koosneb illustreeritud õppematerjalist;
- ühest mahukast struktureeritud õppeülesandest.
Õppeülesanne: Rühmatöö. Firmamäng. Lähteülesanne - Turismifirma uue toote väljatöötamine kindlale kliendirühmaleÕpiobjektiga
saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides
auditoorse õppe ja e-õpet. Õpiobjekti koostajad:
Sirje
Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse
Erakool Heli Tooman Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž Margit
Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This
work is licensed under a Creative
Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
License.
|