Avaleht
| 
 Internetiturundus 
Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 08. Turismimajandusõpe Teema: Internetiturundus Maht: 0,1 õn ehk 4 tundi  | 
 
  | 
Sihtrühm: Õpiobjekt on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele 
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et  õppija õpib:
- tundma interneti kasutamise erinevaid võimalusi ettevõtte turundustegevuses
 - analüüsima ettevõtte internetiturunduse meetmeid
 - planeerima meetmeid, mida saab rakendada kasutades Interneti võimalusi
 
Õpiobjekt sisaldab:  
Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab: 
- õppematerjali, 
 - juhtumit, mis sisaldab:
 - ettevõte tutvustust, 
 - audioklippi Interneti kasutamisest
ettevõtte turudustegevuses,
 - viidet ettevõtte kodulehele,
 - fotosid
ettevõttest.
 
- 5 õppeülesannet, sealhulgas 4 konkreetse juhtumi seotud lõimitud õppeülesannet. 
 
Õppeülesanded:
- Õppeülesanne 1. Teema õppematerjali läbitöötamine. 
Individuaalne töö, maht 0,5 t  - Õppeülesanne 2. Konkreetse turismiettevõtte juhtumi läbitöötamine. 
Individuaalne töö, maht 0,5 t - Õppeülesanne 3. Internetiturunduse meetmete analüüs. 
Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t - Õppeülesanne 4. Konkreetse meetme analüüs interneti põhjal. 
Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t  - Õppeülesanne 5. Ettepanekud internetiturunduse kasutamiseks. 
Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t 
Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet. 
Õpiobjekti koostajad: 
Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool 

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.