Avaleht
Internetiturundus
Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 08. Turismimajandusõpe Teema: Internetiturundus Maht: 0,1 õn ehk 4 tundi |
|
Sihtrühm: Õpiobjekt on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele
Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija õpib:
- tundma interneti kasutamise erinevaid võimalusi ettevõtte turundustegevuses
- analüüsima ettevõtte internetiturunduse meetmeid
- planeerima meetmeid, mida saab rakendada kasutades Interneti võimalusi
Õpiobjekt sisaldab:
Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab:
- õppematerjali,
- juhtumit, mis sisaldab:
- ettevõte tutvustust,
- audioklippi Interneti kasutamisest
ettevõtte turudustegevuses,
- viidet ettevõtte kodulehele,
- fotosid
ettevõttest.
- 5 õppeülesannet, sealhulgas 4 konkreetse juhtumi seotud lõimitud õppeülesannet.
Õppeülesanded:
- Õppeülesanne 1. Teema õppematerjali läbitöötamine.
Individuaalne töö, maht 0,5 t - Õppeülesanne 2. Konkreetse turismiettevõtte juhtumi läbitöötamine.
Individuaalne töö, maht 0,5 t - Õppeülesanne 3. Internetiturunduse meetmete analüüs.
Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t - Õppeülesanne 4. Konkreetse meetme analüüs interneti põhjal.
Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t - Õppeülesanne 5. Ettepanekud internetiturunduse kasutamiseks.
Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t
Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet.
Õpiobjekti koostajad:
Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.