Internetiturundus
Avaleht

Avaleht

Internetiturundus

Õppekava: Turismierialade riiklik õppekava
Moodul: 08. Turismimajandusõpe
Teema: Internetiturundus
Maht: 0,1 õn ehk 4 tundi


Sihtrühm: Õpiobjekt on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti turismivaldkonna täiend- ja ümberõppijatele

Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et  õppija õpib:
  • tundma interneti kasutamise erinevaid võimalusi ettevõtte turundustegevuses
  • analüüsima ettevõtte internetiturunduse meetmeid
  • planeerima meetmeid, mida saab rakendada kasutades Interneti võimalusi

Õpiobjekt sisaldab: 

Õpiobjekt on struktureeritud, see sisaldab:

  • õppematerjali,
  • juhtumit, mis sisaldab:
    • ettevõte tutvustust,
    • audioklippi Interneti kasutamisest ettevõtte turudustegevuses,
    • viidet ettevõtte kodulehele,
    • fotosid ettevõttest.
  • 5 õppeülesannet, sealhulgas 4 konkreetse juhtumi seotud lõimitud õppeülesannet.

Õppeülesanded:
  • Õppeülesanne 1. Teema õppematerjali läbitöötamine.
    I
    ndividuaalne töö, maht 0,5 t
  • Õppeülesanne 2. Konkreetse turismiettevõtte juhtumi läbitöötamine.
    Individuaalne töö, maht 0,5 t
  • Õppeülesanne 3. Internetiturunduse meetmete analüüs.
    Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t
  • Õppeülesanne 4. Konkreetse meetme analüüs interneti põhjal.
    Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t
  • Õppeülesanne 5. Ettepanekud internetiturunduse kasutamiseks.
    Individuaalne töö või rühmatöö, maht 1 t

Õpiobjektiga saab töötada nii auditooriumis, 100% e-õppe vormis või kombineerides auditoorse õppe ja e-õpet.


Õpiobjekti koostajad:

Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.

Internetiturundus