AvalehtEsmamulje teenindusesÕppekava: Turismierialade riiklik õppekava Moodul: 04.Klienditeenindusõpe Teema: klienditeeninduse alused Maht: 0,15 õn ehk 6 tundi |
|
Pädevused: Õppija teab ja mõistab klientide ootusi, vajadusi ja soove;
kliendirahulolu ja - rahulolematuse ja kujunemise aspekte;
suhtlusvajadusi ja –ülesandeid; klienditeenindaja rolle. Õppija oskab jätta head esmamuljet. Eesmärk: Õpiobjektiga taotletakse, et õppija:
- teadvustab esmamulje olulisust klientide vajaduste ootuste ja soovide seisukohalt
- mõistab kliendirahulolu ja -rahulolematuse ja kujunemise aspekte
- mõistab suhtlusvajadusi ja –ülesandeid esmamulje loomisel
- mõistab klienditeenindaja rolli kliendi esmamulje tekkimisel
- teab, kuidas kujuneb esmamulje ja oskab selle kujunemise aspekte ettevõttele positiivses suunas mõjutada
Õpiobjekt sisaldab:
- õppematerjali
- 4 õppeülesannet
- Õppeülesanne 1. Õppematerjali läbitöötamine. Individuaalne töö
- Õppeülesanne 2. Õppija esmamulje kogemuste esiletoomine. Individuaalne kirjalik töö. Kriitiline juhtum
- Õppeülesanne 3. Juhtumianalüüs. Individuaalne või rühmatöö
- Õppeülesanne 4. Teenindusstandardi koostamine : Esmamulje. Rühmatöö
- videoklippe juhtumitega, mille põhjal on disainitud 1 mahukas õppeülesanne (õppeülesanne 3).
Kasutatakse nii individuaalset kui rühmatööd. Õpiobjekti võib rakendada nii individuaalseks tööks, tööks auditooriumis kui kombineeritud tööks. Õppijate hindamine: Õppeülesande lahendamine, tulemus vastavalt rakendaja koostatud hindamisprogrammile.
Õpiobjekti koostajad: Sirje Rekkor Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool Margit Konno Eesti Hotelli ja Turismimajanduse Erakool
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported License.
|